14 sierpnia 2015

Funny Vids #1

Hejka! ♥

Postanowiłam, iż raz na jakiś czas,
np. raz na tydzień lub dwa
będę dodawać takie śmieszne filmy związane z grą,
ale także inne, które bardzo lubię :D
Będą to przeważnie filmiki,
czasami jakieś głupawe piosenki :P
Nazwę to "Funny Vids".
Dlaczego?
"Vids" wymyśliłam od "Videos",
czyli VIDeoS - Vids xD
Wiem, że trochę dziwne,
ale co tam? :P
Ma być śmiesznie! :D

No, tak na dobry początek jeden z moich ulubionych
randomness Klaudii Kittenheart :)


Uwielbiam oglądać randomness :D
Objawiło się to u mnie na tych wakacjach 
podczas pobytu mojej kuzynki ♥

 A tutaj jeszcze taki głupawy
filmik z dziwnymi kotami xD
Płakałam przy tym ze śmiechu xD

Dziękuję Adamowi i Liptonowi za
pokazanie tych śmiesznych filmików ♥


Coś czuję, że często będę dodawała filmiki z kotami xD
Po prostu są strasznie śmieszne,
mam już kilka na następne Funny Vids :D

Ok, ostatni filmik na dziś :D
Funny Moments Malin Discoweb :D


Tak! Mam już plan! :D
Będą ok. trzy filmiki, czasami może więcej, może mniej,
jeszcze się zobaczy :D
Z tego dwa związane z Star Stable, a jeden nie :)
Jeden to np. randomness, a drugi albo coś w tym rodzaju,
albo po prostu pierwszy lepszy losowy filmik z gry xD
Może kiedyś ja coś dla Was nagram? :3

Nom, to tyle na dziś :) Gdybyście mieli pomysły
na jakieś fajne filmiki związane
z SSO (i nie tylko)
możecie śmiało pisać w komentarzach,
a ja może je dodam w następnym Funny Vids :)

Papa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.