11 sierpnia 2015

Przejażdżka z Leonem ♥

Hej, hej hejka! ♥

Co tam? :3
(Taak, moje zasadnicze pytanie xD)
 Przepraszam, że ostatnio jakoś tak mało postów...
Myślę nad jakimiś zabawami, ale nic mi do głowy nie przychodzi :/

Ostatnio Melissa wymyśla takie fajne i pomysłowe "zabawy" itp.,
a ja nic nie wymyślę :P
Nie chcę robić tego samego,
bo wyjdę na "odgapiaczkę" xD

Ale trudno, może niedługo znajdę jakieś natchnienie :D

Oki, przechodzę to tematu posta ^^
Ostatnio trochę zatęskniłam za Leonem, bo był on na wyspie koni.
Postanowiłam, że wyślę tam Shanel,
a przyślę Leona ♥

Odbyłam taką krótką wieczorną przejażdżkę
po plaży na oklep ^^

Uwielbiam jeździć po plaży, szczególnie wieczorami :)
Jest taki fajny, wakacyjny nastrój ^^

Oto kilka zdjęć :3











Jeśli macie jakieś pomysły na "zabawy"
i takie jakby cotygodniowe posty na dany temat
i chcecie się nimi podzielić
możecie śmiało pisać je w komentarzach ^^

Dobranoc! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.