18 sierpnia 2015

Przejażdżka z Mgiełką ♥

Cześć! ♥

Teraz, kiedy zaczynam pisać tego posta jest 20:30,
a na SSO cały czas jest jasno :P
Wykorzystałam ten fakt i udałam się na 
przejażdżkę z Mgiełką po Zapomnianych Polach,
tak na powitanie jej w nowej stajni ^^
 Niestety, nie udało mi się znaleźć węża :P
















Tak, wiem, że dużo mam tych zdjęć,
ale na to nic nie poradzę xD
Po prostu kiedy oglądam te zdjęcia to aż szkoda mi ich nie dodawać xD

O, przy okazji udało mi się zmniejszyć
'wagę' filmiku, kiedy kupowałam Mgiełkę ♥
Musiałam trochę przyspieszyć,
bardziej, niż zamierzałam,
ale dzięki temu filmik ma mniej niż 100 MB :) 




I jak oceniacie moje zdolności przerabiania filmików
w programie Movie Maker? xD
Czasami lubię sobie coś nagrać, przerobić i oglądnąć, ale tak dla siebie :)

Dobrze, to tyle na dziś,
Pa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.