14 sierpnia 2015

Podwójne Star Coins

Witam ponownie ♥

Nie miałam zamiaru robić kolejnego posta,
ale wchodzę na Fb, a tutaj 
"Tydzień podwójnych Star Coins!",
a ja "Co?!" xD
Myślałam, że wypadną w przyszłym tygodniu,
a tu taka niespodzianka :P
Widocznie muszę wcześniej zakupić planowane SC :)


Promocja trwa aż 5 dni!
Oznacza to, że kończy się ona 19 sierpnia o godzinie 11:00!
Jeśli chcecie coś kupić, musicie się pospieszyć!
(Jak np. ja :P)

No i jak - kupujecie coś? :D

Ja za zakupione Star Coins mam zamiar
kupić trzy nowe konie :D
Więc spodziewajcie się niebawem nowych gości w mojej stajni ^^

A co do tego Oficjalnego otwarcia Forum, to byłam na nim chwilę,
ale nikt z załogi na początku się nie zjawił :/
Po 10-15 minutach musiałam kończyć i ominęło mnie spotkanie :/
I nie wiem, czy pojawię się jutro na Miodku, raczej nie.
No, ale trudno :]
A Wy będziecie?
I ponawiam poprzednie pytanie:
kupujecie coś podczas Double? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.