21 sierpnia 2015

Funny Vids #2

Czeeeść! ♥

W końcu nadszedł czas na drugie Funny Vids! :D
Tak, dziwna ta nazwa... xD
Ale trudno :P
I tak chyba nic lepszego nie wymyślę xD

Więc dziś mam dla Was kolejne randomness
Malin Discoweb :D
Jest to jeden z moich ulubionych odcinków :)
Zawiera piosenkę "Pink fluffy unicorn", która przypomina
mi wakacyjne wieczory z moją kuzynką ♥
Ta piosenka potrafiła mnie rozśmieszyć
do łez :') xD


Ok, czas na filmik niezwiązany z SSO :D
Znów przygotowałam dla Was koty xD
Dzisiaj rano znalazłam ten filmik i pomyślałam, 
że koniecznie muszę go wstawić na bloga :P


I na koniec...

Także randomness 
Alice Winterbell :D


Tak, pomyślałam sobie, że randomness i Funny Moments
to jedno i to samo xD
Spóźniony refleks... xD

Ale mam nadzieję, że podobają się Wam filmiki :D
Mnie baaaardzo ♥
Jak już wspominałam:
uwielbiam oglądać randomness z SSO ♥

Jeśli znacie jakieś śmieszne filmiki
czy randomness
możecie wysyłać je na mój e-mail:
danio.moon@op.pl :)

Koniec filmików na dziś ;)
Pa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.