7 sierpnia 2015

Książki :P

Helo! ♥

Co tam u Was?
Jaka pogoda?
U mnie gorąąąco...
Nawet nie ma co wychodzić na podwórko,
tylko siedzieć w domu,
iść na basen lub nad jakieś jezioro, plażę... :)
No, ja niestety na razie nigdzie nie jadę
i przeważnie całe dnie przesiaduję w domu
grając chwilę w SSO, spoglądając od czasu do czasu na Facebooka
lub bloga, czy przypadkiem nie pojawiły się
kolejne wyświetlenia czy komentarze xD
Ale poza tym czytam ♥

Nie wiem ja wy, ale ja
kocham czytać!
Kocham książki o koniach, związane z jeździectwem itp.
Z pewnością znacie Heartland ^^
GE-NIAL-NE ♥
Niestety czytałam tylko 5 części,
bo w mojej okolicy nie ma więcej :(

Ale, jest jeszcze inna świetna książka,
też coś w stylu Heartlandu,
ale też bardzo tajemnicze :D
Nazywa się "Elena".
Niemiecka książka, ale bardzo fajna i wciągająca :D

Naprawdę polecam ;)

Ale poza takimi książkami lubię też powieści
Lucy Maud Montgomery ^^
Przeczytałam wszystkie części "Ani z Zielonego Wzgórza"
i teraz zajmuję się czytaniem książek z serii
"Emilki z Księżycowego Nowiu".
Zamierzam przeczytać wszystkie książki tej autorki,
które tylko znajdą się w bibliotece :D

Jest oczywiście wiele innych książek, które przeczytałam,
ale nie będę tu wymieniać ;P

Oto kilka zdjęć tych książek :)













Przepraszam za jakość zdjęć,
ale piszę posta na szybko >.<

Poza tym Heartland jest też w formie filmu
pt. Zaklinacze Koni :)

Oki, teraz możecie sb myśleć (nie wszyscy), 
że niektóre książki, które czytam/czytałam
są dość "żałosne",
ale ja uważam je za bardzo ciekawe i wciągające :)

Oki, to tyle w tym poście :)
Co z tego, że nie był o grze?
Każdemu zdarza się mała zmiana :D

A teraz Papa ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.