4 sierpnia 2015

Blogi

Hejcia ♥


Tak jakoś nie wiem, o czym pisać...
Mam kilka pomysłów dotyczących bloga, 
ale aby je zrealizować muszę poczekać na double i kupić SR
oraz dowiedzieć się, jak zrobić
na blogu takie ciekawe gadżety :P

Tak, jutro aktualizacje...
Ciekawe, co dodadzą? ;)
Chciałabym, aby dodali jakąś nową opcję,
np. jedną z tych, które zostały opisane na blogu Veroniki Goldmountain :)

O, skoro już mowa o blogerkach,
widziałyście już post, w którym 
Melissa Seahall oznajmiła, że kończy z blogiem?
Trochę mi smutno, bo to świetna blogerka
i to ją zaczęłam czytać na samym początku, 
kiedy nie znałam innych blogów o grze :/
Ale nie będę prosiła jej, aby została,
ponieważ sama o to prosiła...
No trudno, Mel podjęła już decyzję 
i niczego nie możemy zmienić :/

Zamieszczam moje stare zdjęcie z Car 
i naszymi fiordełkami ^^
(wiem, że nie pasuje ono do dzisiejszego
tematu posta, ale nie miałam innego odpowiedniego zdjęcia xD)


A Wy jakie blogi czytacie?
O Star Stable, innych grach, a może o koniach? :3

Hm, jednak udało mi się coś napisać xD

Dobrze, więc kończę posta ^^

Do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

  1. ja też będę tęsknić za blogiem melissy seahall,ale szanuję jej decyzję :P
    fajny blog,tylko szkoda że nikt tutaj nie jest aktywny.
    jak zrobiłaś te linki po prawej stronie?-będę wdzięczna za odpowiedź :)
    Ps.i jak zrobiłaś przeźroczyste tło (to na czym jest tekst)?
    npowiedz proszę jak zrobić pełne tło na blogu,bo mi ciągle wyskakują kwadraciki ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten miły komentarz ♥
      A co do pytań:
      Jeśli chodzi ci o linki do innych blogów to: Układ-po prawej stronie "Dodaj gadżet" - trochę zjedź na dół i dodaj "Listę linków", następnie po porstu wpisujesz :) A jeśli chodzi o te Stronki to robisz tak samo, tylko klikasz "Strony". Następnie zaznacz strony, które chcesz tu dodać, ale wcześniej musisz je stworzyć :) Przezroczyste tło:
      Wejdź w "Szablon" po lewej stronie pulpitu Bloggera i wybierz szablon "Travel". Lub wejdź w Układ i u góry jest link Użyj "Projektanta szablonów". Więc wchodzisz tam i też możesz sobie wybrać Travel. A jeśli chcesz mieć własne zdjęcie na tło kliknij "Tło" i wybierz odpowiednie zdjęcie. Jednak pamiętaj, że każde zdjęcie musi mieć odpowiednie wymiary i "wagę:, czyli ilość MB lub KB. Wszystko tam będzie napisane :) Polecam też rozmazać trochę tło, bo inaczej będzie "rozpikselizowane". Do rozmazania polecam stronę internetową PicMonkey, a do zmniejszenia "wagi" zdjęcia program Gimp. Ale możesz też poszukać trochę po internecie, a także zobaczyć na Youtube jak w Gimpie zmniejszyć MB zdjęcia :)
      No, trochę się oczytałaś, ale mam nadzieję, że pomogłam :)
      W razie wątpliwości pisz :3

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.