16 sierpnia 2015

Reputacja na Plaży FP

Hejeczka! ♥

Udało mi się dzisiaj wbić reputację na plaży Fortu Pinta :D
Niestety złapałam tylko taki niewyraźny napis do zdjęcia >.<


Dzisiaj tak króciutko, ponieważ zbliża się do mnie burza :'(
A ja czasem się boję burzy xD

Ok, zapytam, zresztą jak zwykle:
A Wy? xD
Boicie się burz? :P
Ja czasami chowam się pod koc i zatykam uszy xD
Napiszcie, co o nich sądzicie :)
O, i czy nie byłoby fajnie, gdyby na SSO też czasami pojawiały się burze? :D
Żeby można było się chować, żeby przemijała po kilku minutach i żeby 
było ją coraz mniej słychać... Tak jak w realu *-*
Co o tym sądzicie? :3

Ok, spadam, papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.