25 sierpnia 2015

Wyspa Koni

Hej ♥

Przepraszam Was za moją nieobecność :/
Miałam pomysł na posta, ale coś mi nie wychodziło
i odkładałam to na później, 
kiedy okazało się, że w mojej sytuacji jest to niewykonalne -.-
Ok, chodzi o to, że chciałam dojść
do tej Doliny Popiołów.
Tak, można tam dojść :)
Jednak trzeba mieć szczeliny Pandorii
do zamknięcia, a ja już dawno skończyłam te misje :/
Chcecie, abym wstawiła filmik, jak się tam dostać? ;)

Ok, zamiast tego postanowiłam dojść do Wyspy Koni :D
Nie jest to skomplikowane, jakbyście chcieli się dowiedzieć,
jak zobaczyć wyspę koni jak na zdjęciach,
po prostu piszcie w komentarzach :D







Jak widzicie na zdjęciach
niestety na wyspie nie widać koni,
jedynie palmy, skały i z bliska
jakiś płotek xD

Jeśli chcecie,  abym pokazała Wam,
jak dość do Wyspy Koni
po prostu piszcie :)

To tyle,
Pa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.