28 listopada 2015

Aktualizacje 25.11.2015. /Małe spóźnienie, heh :P

No cześć! ♥


To znowu ja!
Pewnie się zastanawiacie, dlaczego mnie nie było,
czemu nie dodałam tego posta już w środę?
Otóż...
Oto rzeczy, które robiłam przez ostatnie trzy dni:
ŚRODA
Nauka na czwartek i piątek
CZWARTEK
Szkolne Andrzejki, wróciłam do domu wykończona o 20:30.
PIĄTEK
Szkolna wycieczka do kina na "Igrzyska Śmierci: Kosogłos cz.II". 
Do domu wróciłam ok. 20:20. Mimo to byłam zmęczona
i nie miałam sił, aby chociażby wejść na Facebooka xD
Więc jak widzicie nie za bardzo miałam czas na grę,
nawet nie weszłam na SSO,
aby odwiedzić Mikołaja :c
Ale, zrobię to dziś wieczorem :D

Pewnie już widzieliście aktualizacje, byliście u Mikołaja...
Mimo to i tak je opiszę, żeby potem nie było, że leniem jestem xD

Dobrze, więc oto środowe aktualizacje :)
Dodali:
  • Świąteczne zadania: pomóż Radnemu przygotować się do świąt! :D
Świąteczne zadania zaczynają się u Steva, dlatego pojedź na jego farmę, zanim zaczniesz pomagać Radnemu z przygotowaniami.

Niektórzy gracze pamiętają te zadania z poprzednich lat, ale w tym roku otrzymacie całkowicie nowe nagrody!


  • Nowe zadania w Eponie...
Zgryźliwy, stary Profesor Hayden. Nie jest wielkim fanem ludzi, ale uwielbia insekty! Pomóż zebrać mu próbki wody, ziemi, a także pełzające stworzenia w Lustrzanym Bagnie. Być może okaże się, że to jednak miły, starszy pan?

Jeśli chcesz zacząć to zadanie, musisz ukończyć te z poprzedniego tygodnia, gdzie rozmawiasz z Sunshine Joytree.T


  • Nowe ubrania i sprzęt w Nowej Grani!
  • Sklepy świąteczne pojawił się w całym Jorvik!
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ na Arenie przy Stajni Jorvik
  • Święty Mikołaj!
Święty Mikołaj przybył do Jarlaheim i ma masę prezentów!



Część świątecznych zadań zostaje nagrodzona "Życzeniami Świątecznymi", które możesz wymienić ze św. Mikołajem na prezenty. Niektóre z nagród będą w formie "Fragmentów Świątecznych" i potrzebujesz trzech, aby wymienić je na świąteczne prezenty. 

Prezenty, które otrzymasz od św. Mikołaja w zamian za życzenia są wybrane całkowicie przypadkowo z jego worka, dlatego istnieje szansa, że otrzymasz ten sam prezent dwa razy. Aby mieć dostęp do zadań świątecznych musisz być Star Riderem oraz osiągnąć poziom 5.

Jak to działa?

- Trzy "Fragmenty Świąteczne" mogą być zamienione na "Świąteczne Życzenie".
- Jedno "Świąteczne Życzenie" może być zamienione na świąteczny prezent od Mikołaja. 
- Aby dokonać wymiany, musisz posiadać fragmenty lub życzenia w swoim plecaku. 
- Musisz być Star Rider i grać wystarczająco długo, aby mieć dostęp do Jarlaheim.

No i oczywiście nowy odcinek The Star Stable Show! :D


Ok, teraz małe podsumowanie :D
Jak się Wam to wszystko podoba? c:
Ja pamiętam jeszcze zeszłoroczne święta w SSO
i jestem ciekawa, jak będzie w tym roku :D
A Wy? c:

A tak poza tym...
Spadł już u Was śnieg? :D
U mnie tak ^^
W czwartek, kiedy wychodziłam ze szkoły po Andrzejkach
zaraz po wyjściu na zewnątrz w ciemności zawołałam:
"Śnieeeeg!"
Tak, właśnie tak to wyglądało xD
Ja i moja przyjaciółka oczywiście się nie spodziewałyśmy 
i nie miałyśmy ciepłych butów, tylko balerinki
i takie "skórzane pantofelki" xD
Szłyśmy tak po tym śniegu, a kiedy wyszłyśmy z autobusu i biegłyśmy do domu
to biegłyśmy po całej drodze, żeby tylko nie wdepnąć w śnieg.
Chyba sprawiałyśmy dziwne wrażenie, lecz mam nadzieję, że nikt nas nie widział xD
Skończyło się to moimi przemoczonymi butami... :')
Ach, to było piękne :') xD
Dobrze, koniec, jak zwykle się rozpisałam :P
Dobrzem, teraz Wy podzielcie się swoją opinią i aktualizacjach
i napiszcie, czy spadł u Was śnieg!
Może Wy też miałyście podobną przygodę? xP

Papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.