16 listopada 2015

Przejażdżka z Eragonem ♥

Hej ♥

I znów ten dzień... poniedziałek.. xD
Wiem, jak bardzo wiele osób go nienawidzi, ale cóż zrobić :P

Ok, chyba skończyły się zapowiedzi nowych postaci, ponieważ na FB
SSO nie pojawiło się na ten temat nic,
no, poza Poniedziałkowym Uśmiechem :P

Nie wiem jak wy, ale ja z niecierpliwością
wyliczam dni do Epony, która pojawi się 
już pojutrze! :D

Ale przechodzę już do tematu posta c;
Pojechałam sobie dzisiaj na cs w DZW i razem z moją
przyjaciółką z klubu Eleanor Spiderdown (Eragon)
pomyślałyśmy, że wybierzemy się na krótką przejażdżkę ^^
Zrobiłam też kilka zdjęć,
jak zresztą zwykle ;P










Dzięki za przejażdżkę Eragon ♥

A teraz z innej beczki ;P
Jak myślicie, jak duży będzie nowy obszar, czyli Epona? 
Chciałabym, żeby znajdował się tak jakiś ogromny wodospad,
taki gigantyczny *-*
Fajnie by też było, gdyby w SSO pojawił się
pewnego rodzaju "Dziki Zachód", czyli jakieś odludzie z kaktusami... *-*
Ale nie w tym miejscu, taki obszar nie pasowałby z Eponie :P
A na co Wy liczycie,
lub co chcielibyście spotkać w Eponie? :D

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.