7 listopada 2015

Wywiad z pracownikiem Star Stable i kilka nowych zajawek

Heeej... ponownie... xD


Na angielskiej stronie Star Stable pojawił się wywiad z jednym z pracowników
Star Stable :D
Opowiada on o nowym terenie i prowadzeniu konia! :D
Wystarczy, że wejdziecie na stronę, na dole ustawicie język angielski
i klikniecie 'News".
Tak jakby co:

Oto wywiad :D

Cześć Hannes! Dziękujemy za rozmowę. Chcielibyśmy wiedzieć coś więcej o nowym terenie! Opowiedz nam wszystko...

Cześć wszystkim! To ja dziękuję, to wspaniałe uczucie przemawiać prosto do graczy i fanów! Cóż, co mogę powiedzieć o nowym terenie? Dużo ludzi wie już, że będą to południowe Urodzajne Hrabstwa, co jest prawdą, lecz nazwa nowego obszaru to Epona! Ten teren stanowi południowy kraniec UH, ale teraz znacie jego prawdziwą nazwę!



Epona brzmi fantastycznie! Czy możesz powiedzieć nam coś więcej o nowych miejscach i miasteczkach? Co z Fort Maria?


Pewnie! Jest tam ładne podmiejskie miasteczko New Hillcrest, upiorne Mirror Marshes (bagna) oraz senne miasteczko Crescent Moon Village. Fort Maria wciąż jest tajemniczo zamknięte i nikt nie był tam przez lata. Krąży historia, że ktokolwiek przekroczy mury i wejdzie do Fortu znika i już nigdy nie jest widziany ponownie...!



Wygląda na to, że czas na przygody! Kim są bohaterzy, których spotkamy po drodze?


Jest cała masa nowych postaci i rodzin, którzy czekają aż ich poznacie. Czy zastanawialiście się kiedyś jak Bobcats są jedynym klubem jeździeckim na calutkiej wyspie pełnej koni? Cóż, powiedzmy, że nie są jedyne! Ekscytujące zadania z historią gry rozwiną wątek GED gdzie będzie wiele zwrotów akcji, niespodzianek i nowych twarzy w Jorvik!


Nowy teren! Zadania z głównym wątkiem gry! Oczywiście nie puścimy Cię zanim nie powiesz czegoś więcej o prowadzeniu koni!


Hahaha, oczywiście, że nie! Więc, najfajniejszą rzeczą o uwiązach (ang. lead ropes- uwiąz), będzie to, że tak naprawdę nie będzie uwiązów... Nazywamy to funkcją 'prowadzenia konia' i będziecie mogli poprowadzić swoje konie poprzez trzymanie ich za uzdę, co uważamy za o wiele lepsze niż uwiązy! Wszystko co mogę powiedzieć o dacie kiedy pojawi się ta funkcja to żebyście mieli oczy szeroko otwarte na nowe zapowiedzi. Może będzie to wczesny prezent na święta Bożego Narodzenia? Haha, zobaczycie!


Bardzo dziękujemy Hannes! Super się z Tobą rozmawiało, wspaniale jest zaglądać za kulisy!


Ja również dziękuję! Mam nadzieję, że wszyscy nie mogą się doczekać aż będą mogli odkryć Eponę!


Wooow, to wygląda genialnie *-*
I to prowadzenie konia! Nie mogę się doczekać!
Szkoda tylko, że nie znamy daty dodania tych nowych rzeczy... :/
No, musimy wytrwać :D

Co sądzicie o nowych zajawkach i Eponie? :D

Papa! ;3

17 komentarzy:

  1. kiedy bendzie opena? masz lt? jak tak to do kiedy? co to znaczy "xD"? co to zajawka? sory rze zadaje tak durzo pytan ale mi sie nudziiiiiii z gury dzienki za odpowiedz /Iva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Mam wrażenie, że ktoś tu robi sobie jaja, czuję, że to ktoś z CHL xD Ale jeśli nie to wybacz :P Ok... Odpowiadam na pytania xD
      1. Nie wiem, jeszcze tego nie ogłoszono
      2. Nie, nie mam LT.
      3. Jak już mówiłam, nie mam LT (LT jest na zawsze xDDD)
      4. "XD" wstawia się, gdy chce się podkreślić jakieś śmieszne zdanie lub gdy się pisze coś oczywistego, jak np. we wcześniejszym podpunkcie... Coś w stylu ":P"
      5. Zajawka to taka informacja, filmik itp. dotyczące czegoś, co mam być niedługo dodane. Na przykładzie SSO: zajawkami są filmiki o np. nowych rasach koni, nowym obszarze, aktualizacjach itp.
      PS. Radzę zwracać uwagę na ortografię ;)
      (No, chyba że to specjalnie, jak zresztą podejrzewam :P)

      Usuń
    2. O, Danio odpisalasi mi ;) jak miloo... nie nie jestem z "chl" (wiem rze to troche glupie ale nie wiem co to znaczy ... ) po pierwsze; sory za moja ortografie ale jestem z 2 klasy podstawowki i dopiero sie ucze ;) po drugie; sory tez za duzo pytan moga wydawac sie troche dziwne tak jakby ktos pisal to dla zabawy ale nie i po trzecie; dzieki za odpowiedzi na moje pytania, tez zaczynam dopiero gre w star stabyle i jeszcze niewiem durzo zeczy o tej grze ;) pozdrawiam Iva

      Usuń
    3. Spoko :) Przy okazji: CHL oznacza Clown Hunters Legion czyli klb, do którego należę w Star Stable :)
      Pozdrawiam
      ~Danio ;3

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Tamten usunięty post jest nieważny XDDD Nieważne. Nie wiem jak mam to skomentować XDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  2. Danio! Twój blog jest super! Jest mój ulubiony ;D Czytam go od dawna ;3 Jeśli będziesz mogła, to pozdrów całe CHL ;D Pozdro! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anonimku <3 Nawet nie wiesz, jak bardzo Twoje słowa motywują mnie do dalszego prowadzenia bloga :D Dobrze, pozdrowię CHL ^^
      Pozdro :*

      Usuń
  3. Hej! Jestem Twoją fanką i chciałabym Ci spotkać na SSO :D niestety jestem na niemieckim serwerze :/ (Bo Ty jesteś na polskim, tak? xD) Dobra, to na tyle ^^ Cześć! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć :D Też bardzo chętnie bym się z Tobą spotkała, ale tak, jestem na polskim serwerze Cookie Valley :/
      Podasz mi swój nick w grze? Może mogłybyśmy pisać sobie wiadomości na skrzynce? :)
      Pa! ;3

      Usuń
    2. Ojejku, dzięki że mi odpisałaś! <3 Wiesz co? Udało mi się przenieść na polski serwer! Tak strasznie się cieszę :D Teraz tylko sprawdzę na którym serwerze jestem, wtedy Ci napiszę gdzie i kiedy możemy się spotkać :D P.S. Właściwie, to zrobiłam sobie nowe konto na polskim serwerze (na niemieckim miałam 6lvl XD) Nazywam się Fanni Oakwood ;)

      Usuń
    3. Jestem na serwerze Cookie Valley :D Napisz mi na email kiedy możemy się spotkać :D (mój email: fufu123123@interia.pl )

      Usuń
    4. Dobrze, zaraz napiszę :D
      Do zobaczenia! ♥

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.