22 listopada 2015

Info #4 - Greendale

No heeej ♥


Na początku tego posta chcę Wam
baaardzo podziękować! ♥
A za co? O-o
Za ponad 3,000 wyświetleń! ♥
Nie wiem, który raz już to piszę, ale naprawdę bardzo się cieszę,
że czytacie mojego bloga,
ba, że kogoś w ogóle interesuje to,
co piszę xD

Ok, więc przejdźmy to tematu posta :]
Dziś przygotowałam dla Was co nieco o Greendale, czyli naszej Zielonej Dolinie c:
Dobsz, zacznijmy od tego:

1.
Greendale w Star Stable Online

Zielona Dolina w SSO jest dużym, gęstym lasem,
w którym często łatwo można się zgubić :P
Jest tam śliczny domek na drzwie, przebiegają przez nią 2 wyścigi.
Skrywa w sobie wiele świetnych kryjówek do m.in. zabaw klubowych,
jak np. Slender :P
Znajduje się w Urodzajnych Hrabstwach w pobliżu Jarlheim.




2.
Greendale w "realu"

Greendale znajduje się w USA. No, w sumie
Greendale znajdują się w USA xD
Wpisałam to słowo i na wikipedii pojawiło się kilka przykładów;

Miejscowości w USA:
Greendale - miasto w stanie Indiana, w hrabstwie Dearborn
Greendale - miasto w stanie Missouri, w hrabstwie St. Louis
Greendale - wieś w stanie Wisconsin, w hrabstwie Milwaukee

Gminy w USA:
Greendale - gmina w stanie Michigan, w hrabstwie Midland
Greendale - gmina w stanie Dakota Północna, w hrabstwie Richland

Jejciu, troszkę tego jest... xD
Jak dla mnie jedyną rzeczą, która łączy Greendale w grze  i tym w realu to to,
że wszystkie te miejsca znajdują się w hrabstwie,
jak Zielona Dolina w Urodzajnych Hrabstwach xD

Miałam zamiar opisać Wam jedno z tych miejsc, ale po moich nieudanych próbach zrezygnowałam xD
Chodzi o to, że nie ma tam nic ciekawego, wszystko jest po angielsku,
a tłumacz jakieś głupoty pokazuje xD
Pokażę Wam po kilku zdjęciach z tych miejsc, których zdjęcia znajdę c;

 Nie pamiętam, skąd to, bonigdzie nie mogę znaleźć tego zdjęcia xD

 Greendale w Wisconsin

 Jakiś dom w Greendale w Missouri xD

 Greendale w Indianie

Przepraszam Was, że dzisiaj tak dziwnie i tak "bez niczego",
no ale tak jakoś wyszło xD
Następnym razem postaram się coś lepiej zaplanować :P

Dobrze, więc ja na tym kończę i się żegnam c:

Papa! ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.