20 listopada 2015

Nowy kod dla NSR oraz świąteczny wygląd strony :P

Cześć! ♥

I jak wrażenia w związku z Eponą? :D
Znaleźliście kilka sekretnych lokalizacji?
Ja już troszkę pozwiedzałam ^-^
A dla osób, które nie mają SR, SSO przygotowali nowy kod! :D
Graczki wy moje kochane,
jeśli nie macie Star Rider
to wykorzystajcie kod
EPONA
i odkryjcie nowy teren! :D


A...
Jeśli nie macie zrobionej reputacji w biurze G.E.D. w Jarlaheim
(trzeba być przynajmniej Towarzyską)
to dzisiaj SSO przeprowadzili małą aktualizację,
dzięki czemu będziemy dostawać więcej punktów PD, aby szybciej odkryć Eponę!
(wcześniej było chyba 17 PD za jedna misję ;_;)
Ok, jedna rzecz za nami :P
A teraz:
czy zauważyliście nowy świąteczny wygląd na stronie SSO?
Jak dla mnie troszkę za bardzo się pospieszyli,
ale w sumie to i tak od jakiegoś czasu
wszędzie pojawiają się reklamy z Mikołajem, takie świąteczne itp. :P

Jejku, ten wygląd jest śliczny! *-*
Teraz, kiedy na niego patrzę to tak sobie myślę,
że ja już chcę święta! ♥

Dobra, macie już kod, więc teraz nie pozostaje Wam nic innego,
jak jechać do Epony :] :P

Papa! ;3

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.