12 listopada 2015

Info #3 - Firgrove

Cześć! :D


Dziś czwartek, weekend coraz bliżej! *-*
I... Coraz bliżej do Epony!
Wiecie, jaka ja tępa? 
Obejrzałam filmik The Star Stable Show, ale na początku nie miałam napisów po polsku
(za drugim razem mi się pojawiły).
Było tam wspomniane, że Epona pojawi się za tydzień
(zrozumiałam "Epona ....... (coś tam) week!)
i myślę sobie "Chyba będzie za tydzień! Ale nie jestem pewna... Nie, co tak wcześnie...? 
No a ja oczywiście piszę komentarz
"Kiedy będzie Epona? Zdradzicie nam?" kiedy to wszyscy piszą,
że będzie 18 listopada ;_;
Tak, to cała ja xD Możecie spytać moich przyjaciół, potwierdzą... xD

Ok, ale przejdę do tematu posta :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was nieco informacji o Firgrove, czyli Jodłowym Gaju ^^
Zacznijmy od początku...

Firgrove (Jodłowy Gaj) w Star Stable

Wioska Jodłowy Gaj znajduje się u podnóża wysokich gór. Jest to śliczne i jak dla mnie takie "pionierskie" miasteczko, jeśli chodzi o wygląd. JG jest otoczony dużym drewnianym płotem (no, coś w tym rodzaju xD).
Mistrzostwa w Jodłowym Gaju różnią się od innym m.in. tym, że pada podczas nich deszcz i jest burza.
To bardzo piękna wioska, oferująca cudowne widoki, jeśli tylko wejdzie się na jakieś wysokie wzgórza.





(zdjęcie pochodzą z różnych stron internetowych)

Firgrove w "realu"

1.
Znalazłam na Google Mapy Firgrove znajdujące się w Wielkiej Brytanii.
Tylko... Sama do końca nie wiem, co to jest xD
z tego co widzę na mapie jest to jakieś pole? xD

Proszę, tu zdjęcia z Google map



Przy okazji znajduje się tam hotel
(czy coś takiego...)
Zdjęcie ze strony internetowej i LINK


I jeszcze inny hotel.. xD
Jest to hotel 3-gwiazdkowy, baaardzo piękny *-*
Nazywa się "BEST WESTERN Fir Grove Hotel & Restaurant"
(przynajmniej tak znalazłam xD)

Tutaj kilka zdjęć






Na dziś to wszytko, co znalazłam :)
Przy okazji informuję, że jutro nie będzie posta na blogu,
gdyż jadę ze szkoły do kina po lekcjach, a powrót planowany jest na 22:00.

A teraz papuśki! ;3

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.