15 listopada 2015

Zajawki nowych postaci - Profesor Hayden

Cześć ♥


Przyszła kolej na kolejne zajawki z Epony!
Tym razem jest to Profesor Hayden :D


Kolejny Profesor w naszej fabule. Tym razem Hayden.

Człowiek ten ma tylko jeden zestaw przyjaciół. Insekty. Nie ma czasu dla nikogo innego, nie licząc jego ulubionego zwierzaka - Alberty. Jest szczęśliwy tylko wtedy, kiedy jest nieszczęśliwy i cały czas powtarza, "Kiedyś dobrze się bawiłem... Było OKROPNIE".


Uważam, że fajnie by było, gdyby profesor Hayden
spotkał się kiedyś z profesor Einstein z DUD (nwm, czy dobrze napisałam :P)
i żeby gadali o takich "mądrych rzeczach"... 
Ale nie jestem pewna czy fajnie by było,
gdyby wynikło z tego coś więcej... (♥♥♥)
Byłoby to takie... zwykłe...
Ale to tylko moje zdanie :P

A jak wy wyobrażacie sobie spotkanie dwójki naszych profesorków
z SSO? :]
(Jeśli kiedykolwiek nastąpi... c;)

Papa! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.