30 listopada 2015

24-godzinne Podwójne Star Coins!

Cześć ♥

SSO znowu mnie zaskoczyło xD
Okazało się, że na ostatni dzień listopada zrobili podwójne Star Coins
ważne przez tylko 24 godziny!
Jak widać prośby fanów na ich stronie na Fcb
dały rezultaty xD
Ciągle widziałam: "Kiedy podwójne SC?" xP
Oki, oferta jest ważna do 8:00 czasu GMT,
u nas to chyba godz. 10:00, ale nie jestem pewna... :P
Zatem pospieszcie się! :D


Ja długo czekałam na tą ofertę, więc lecę szybko kupić moje SC,
żebym nie zapomniała ;P
A co z Wami?
Kupujecie SR/SC?
Sprawicie sobie nowego konia, może troszkę nowych ubrań czy sprzętu
do szafy? :D

Pap! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.