7 listopada 2015

Polowanie na duchy ~ filmiki

Cześć! :)

Jeśli nadal nie znaleźliście wszystkich duchów w Jorvik
i poszukujecie pomocy,
to przygotowałam dwa filmiki z mojego poszukiwania! :D
Możecie je znaleźć na moim 'mini' kanale na Youtube :)

Jednak udostępnię je Wam również tutaj :D

*Pamiętajcie, aby ustawić sobie najwyższą jakoś filmiku, aby uzyskać lepszy obraz*



I jak się Wam podoba? :)
Przy okazji pracuję nad pewnym filmikiem,
lecz całość może mi chwilę zająć.
Muszę zgromadzić nieco więcej pomysłów i materiałów,
następnie zmontować, żebym mogła go opublikować :)

Do zobaczenia! ;3

4 komentarze:

  1. Ale żal. -_- Psujesz zabawę innym, pokazując gdzie są duchy. Co za dziecko. -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, rozumiem. Czy ja cię zmuszam do oglądania filmiku? Nie. Jeśli nie chcesz oglądać i psuć sobie zabawy, to ja ci przecież nie bronię :) Dodaję te filmiki dla tych, którzy chcą pomocy. Nie będę nikogo na siłę zmuszać do oglądania ich :)
    - Dziękuję za Twoją opinię anonimku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, ty nic nie rozumiesz. -_-

      Usuń
    2. Ty najwyraźniej też. Wyraziłaś/Wyraziłeś swoje zdanie i dobrze. Skoro ci się to nie podoba, to po prostu zachowaj to dla siebie ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.