26 maja 2016

Creating my... horse! #2

Hej! ♥

A więc - powracam! :D
Ta mała przerwa zdecydowanie mi pomogła, szczególnie, iż mogłam przez chwilę nie przejmować się blogiem :) 
Na początku:
jak tam po aktualizacjach? Podobają się Wam nowe walijczyki, kupiliście któregoś? Ja nie, wystarcza mi mój śliczny gniadosz ♥
(PS. co myślicie o ace Bueno dla niego? ^-^)
Złożyliście już życzenia swoim mamom? :D
Chcę Wam jeszcze powiedzieć, że mam nowego Fb, ponieważ poprzedniego mi zablokowali :/
Oczywiście można mnie zapraszać, ale gdy mam kogoś w znajomych tylko po to, żeby mieć, nic nie rozmawiamy, to taką osobę usuwam.

Dobrze, a teraz czas na kolejny etap tworzenia konisia :D
Zdecydowaliście się na Anglika, więc trzeba dla niego wybrać maść! :D
Lecz nie będzie to na zasadzie poprzednich ankiet (przynajmniej nie na początku ;D).
Od dziś do... następnego piątku możecie pisać w komentarzach wybrane maści koni. Mogą być ona prawdziwe, np. kary, siwy, kasztanowy, palomino, ale mogą też być całkowicie nierealne, np. fioletowy, czerwony, w kropki (w takich przypadkach należy podać kolory, np. niebieski koń w różowe kropki). Wykażcie się kreatywnością, to w końcu nasz wspólny koń :D Kiedy już pojawią się tu ciekawe pomysły utworzę ankietę, gdzie będziecie mogli zadecydować :)

Życzę powodzenia! ♥

Papa! :3

11 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.