14 maja 2016

Wyzwanie #9

Hej! :D

Na wstępie chcę Wam przypomnieć o ankiecie na bocznym pasku! Jak na razie jest tylko 5 głosów, spośród których prowadzi Morgan :) Liczę na to, że będzie tych głosów więcej ^-^
A teraz przejdźmy do rzeczy :D
Dziś zakończyłam kolejne niewielkie i dość łatwe wyzwanie :)
Moim zadaniem było chodzenie w początkowym stroju i sprzęcie (na startowcu oczywiście) przez 5 dni. Nie było to trudne, jedyny minus to to, że zajęło mi to więcej miejsca w inwentarzu :/ Zaczęłam w poniedziałek, ale przez bodajże 1 dzień nie wchodziłam na SSO, dlatego zakończyłam to dziś :) Mój dzień wyglądał raczej nudno, codziennie karmienie koni, czyszczenie stajni i inne małe zadanka, żeby zarobić na sianko. Nie robiłam zdjęć (tzn. robiłam pierwszego dnia, ale gdzieś mi się zapodziały, lecz były to ujęcia ze sprzątania w stajni), bo uważałam to za zbyteczne. Jedynie dziś weszłam tylko na chwilę i zrobiłam 2 zdjęcia, które chciałam fajnie przerobić, ale musiałabym je zrobić wieczorem, kiedy niebo w SSO jest takie, jakiego nie lubię xD

No cóż, mam zwykłe dwa zdjęcia galopującego Willa na potwierdzenie, że robiłam do wyzwanie xD
(PS. dziewczyny z CHL mogą potwierdzić, ciągle się pytały, co ja ze sobą zrobiłam...)



Potem zauważyłam, że w FP są Mistrzostwa, więc postanowiłam się na nie wybrać :D Ogólnie zawsze na CS mam 10 Fps, więc i tak moje szanse były marne, zatem postanowiłam zostać w tym samym stroju xD



Skończyło się tak, że nawet nie dobiegłam do mety. Brawo ja!
No, ale przynajmniej zakończyłam wyzwanie :D

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.