8 maja 2016

QFG #13 i 15 lvl Carmela ♥

Siejos! ♥


Dzisiejszy post zacznę od tej jakże szczęśliwej wieści, która pobudzi wszystkich martwych ludzi do życia i sprawi, że biedni będą bogatymi, wszyscy ludzie na świecie w końcu poczują smak wolności!
Pls, co mi się dzieje... 
A zatem wytrenowałam majne konika Carmela ♥
Na szczęścia dziś jeszcze mam SR, więc po długich staraniach udało się :')
Teraz został mi tylko walijczyk, ale nie będę go teraz trenować. Dlaczego? Ponieważ od niejakiej Karolajn Makkamp mam wyzwanie, aby wytrenować konia w 6 dni, więc gdy będę miała SR na dłużej to wtedy zacznę :D


A teraz czas na QFG :D
Dzisiejsze pytanie to:
Jakie nowe animacje naszej postaci chciałabyś zobaczyć?







A co ja bym chciała?
Na pewno głaskanie koni oraz możliwość skakania naszej postaci, jak np. w Starshine.
(Nie, nie mam Starshine, ale gram czasem z moją kol c:)
Chciałabym też, aby poprawili dosiad naszej postaci, aby pięty były w dół, żeby wodze nie przenikały przez szyję koni... i żeby były napięte. 
Nie oszukujmy się, nie da się sterować zwykłym koniem na luźnych wodzach, reagują na to tylko niektóre, np. Americam Quarter Horse w jeździe westernowej.
I może, żeby nasza postać mogła mrugać...? To by było bardziej realne, mogłaby też wykonywać jakieś ruchy, kiedy akurat stoimy bez konia lub z nim. No bo kto stoi ciągle bez ruchu? Zwykłe odgarnianie włosów...
Cóż, jak widzicie mam wiele wymagań xD A co z Wami? Jakie nowe animacje chcielibyście zobaczyć? :D

Potem (teraz z resztą też) zaczęłam rozmawiać z Car na Skype i szukałyśmy wspólnie znalezisk w DUD :) Chciałyśmy znaleźć czerwony szkielet w Dolinie Zamarzniętej Mgły, niestety szczęście mi nie dopisało... O wiele więcej miała go moja towarzyszka, która "znalazła dużo czerwonych". Tak, ten tasiemiec (nie pytajcie) kazał mi o tym wspomnieć, pozdro Car z tej chwili B)


No i to w sumie mój cały, długi, dzisiejszy dzień xD
PS. Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na akę dla mojego walijczyka też piszcie ^-^

Papa! ♥

4 komentarze:

  1. Fajny post! 2/10! Brawo!
    ~Karolajn Makkamp

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dalej jeżdżę z tym biednym 2-levelowcem, i za żadne skarby nie chce mi się go trenować. Można by powiedzieć że za dużo roboty, ale moim zdaniem lenistwo ;D
    Mój koń na najwyższym poziomie to kary Shire na 10 levelu. Powiesz pewnie, że niezbyt dobrze. Ale to nie koniec informacji-jako, że nie miałam siły go trenować postanowiłam po prostu zapłacić za wyższy level.
    #jezdęmirzdrzęlenizdwa
    Mimo to, 15 levelu gratuluję.
    Poza tym, zdecydowanie dodałabym nowe ubrania i fryzury, a w Miasteczku Srebrnej Polany otworzyłabym centrum handlowe.

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja bym nie mogła wytrzymać bez ani jednego konia na 15 lvl'u xD Jakoś tak jestem przyzwyczajona, a trenować nawet lubię :D Włączam muzykę i robię moje ulubione wyścigi, czasem całą (lub prawie całą) mapkę i szybko to idzie ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.