6 maja 2016

My day today :P

Hej! ♥

Pomyślałam, że skoro jakoś tak nie mam o czym pisać na blogu, to od czasu do czasu będę coś wstawiać z mojego dnia na SSO :)
Dopiero dziś dowiedziałam się, że nowy kod daje także 3 dni SR, więc zostało mi tylko jutro :/ Jednak chcę to jak najlepiej wykorzystać :D
Zaczęłam od repki u Hermita. Zostało mi jedyne 50 PD, które wbiję jutro, alei  tak nie mam zamiaru kupować na razie walijczyka. Poczekam na nowe maści i wtedy któregoś wybiorę ;)
Potem pojeździłam sobie trochę po Kopytku, na szczęście naprawili już ten błąd z lokalizacjami, więc gdy weszłam do kamiennego kręgu dopiero go odkryłam xD









Resztę dnia głównie trenowałam konia, dobiłam 14 lvl Carmela, więc może jutro już do w pełni wytrenuję :D Poza tym pracowałam nad kolejnym wyzwaniem, które się tu niedługo pojawi w formie zdjęć :)

PS. Niedługo dodam na blogu małą ankietę na bocznym pasku. Będzie ona dotyczyła nowej zabawy, która niedługo się pojawi :D Będę do niej potrzebowała Waszego zaangażowania! Na początku wybierajcie swoją ulubioną rasę konia z gry, a niedługo przekonacie się, co będzie dalej! :D

Papa! ♥

9 komentarzy:

  1. A gdzie fiordy w ankiecie? D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups.. Chciałabym edytować, ale już nie mam takiej możliwości :/
      Wybacz Car :P

      Usuń
  2. Fajnie, że mimo tego że kodów było już bardzo dużo, wciąż o nich pamiętają i dodają nowe. Ja na razie muszę oszczędzać na fryza, będzie do kolekcji ;)
    Ciekawy był ten post, bo nie widziałam nigdzie o takim temacie. Mam tylko nadzieję że z czasem ten blog będzie miał więcej obserwatorów, bo zasługuje na co najmniej 100!

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiający jest ten most, tez jaiś czas temu go zauważyłam :) może będą nowe questy... kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą, przy okazji pojawi się fajne przejście z Epony do Kopytka ^-^ Tak mi się przynajmniej wydaje :D

      Usuń
    2. I tak zawsze zjeżdzam xddd~Lama
      blog-star-stable-online.blogspot.com
      Ps. (Niechcący) poleciałaś mi do polecanych hehe bad lama :'D

      Usuń
    3. Ups, jakiś zbieg okoliczności :') Ale dziękuję ^-^ Też chętnie zajrzę do ciebie ;D

      Usuń
    4. W NG dużo się dzieje, na pewno będą questy.
      1. Dodali ten most
      2. Ricky wyrudział i wybielał, i ma niebieskie oczy O.o
      3. W stajni NG pojawił się kran ze szlauchem.

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.