31 maja 2016

Prezenty na Dzień Dziecka!

Hejka! ♥

Już jutro Dzień Dziecka! Yey! :D
A co to oznacza...?
Brak lekcjiiiii! Jupi jupi ihaha!
Jak świętujecie jutrzejszy dzień? :D W mojej szkole odbywają się zawody w piłce nożnej między wszystkimi klasami gimnazjum, a ja z drużyny mojej klasy z dziewczyn mam...
stać na bramce.
Boję się.
Ratunku.
Pomocy.
Nie umiem dobrze bronić.
To będzie porażka.
Help me.
.
.
.
.
.
.
.
Ok, przeżyję, ale trzymajcie kciuki za naszą IB! ♥
No, przecież liczy się zabawa, więc... heh, muszę. Trudno.
Ale koniec tego mojego żalowego żalenia się Wam żalowym żalem, zatem przejdźmy do prezentów! :D
Tak, od SSO otrzymaliśmy super prezenty, a pierwszy z nich to kod!


DZIENDZIECKA2016
Daje on 100 SC oraz 3 dni SR :D

Kolejnym prezentem są dwie nowe oferty w sklepie:
★Przy zakupie Star Stable Lifetime dostaniemy (zamiast 1200 SC) aż 4000 SC! :D
★Pakiet na 10.000 Star Coins

Oferta trwa do czwartku 2 czerwca do godziny 12:00.
Więcej informacji tu ----> KLIK

No to jak - wykorzystacie jakąś ofertę ze sklepu? Czy może wystarcza Wam sam kod?

Miłego Dnia Dziecka! ♥

4 komentarze:

  1. Nie bój się, dasz sobie radę z obroną!
    Mam pytanie: jakie jest źródło kodów na Lifetime? W sensie skąd je bierzesz? Na stronie Star Stable nic nie zauważyłam, ale może jestem ślepa... Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te kody powinny przychodzić na pocztę. Sama nie mam LT, a kiedy pojawiają się kody, zawsze ktoś o nich napisze: na blogach, czy na stronkach na Fb. Stąd je biorę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, skontaktowałam się z supportem, by przysyłali mi kody na maila. Bardzo podoba mi się Twój blog, znalazłam wiele aktualności, ciekawostek i między innymi kodów, super :)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.