1 maja 2016

QFG #12

Hej! ♥

Planowałam napisać post już w środę, ale co jakiś czas nie miałam laptopa, innym razem po prostu nie miałam czasu, a przede wszystkim pomysłu.
Dziś postanowiłam wziąć się w garść i zrobić kolejne QFG :D
Jako iż skończył mi się Star Rider szukałam głównie w FP :3
A dzisiejsze pytanie to:
Co myślisz o nowym terenie? Co Ci się w nim podoba, a co być zmieniła, dodała?







A teraz coś ode mnie :3
Bardzo podoba mi się PPK, muzyczka - cudowna, teren - świetny, dzikie konie - też super. W przeciwieństwie do niektórych nie chciałabym, aby pojawiły się nowe budynki, zawsze marzyłam o takich pustkowiach w grze ^-^
A Wy co myślicie? :D

A teraz trochę z innej beczki...
Od bardzo dawna myślę o nowej serii czy zabawie na blogu. Nie mogę wymyślić nic ciekawego, ale może Wy mi pomożecie? :)
Myślałam o takiej zabawie w tworzeniu konia i ewentualnie postaci, krok po kroku :) Możecie znać to np. z Fb, ale gdyby tylko było zaangażowanie moich czytelników, coś by z tego wyszło? :D
Inną opcją może być coś takiego:
raz na tydzień dodam tutaj na bocznym pasku ankietę, na której będziecie mogli zaznaczać swoje opcje. Byłyby to np... konie? No nie wiem, zawsze możecie coś poddać ;) Następnie opcja z największą liczbą głosów pojawiałaby się w osobnym poście i mogłaby być o tym krótka notatka - trochę z SSO, trochę z prawdziwego życia :)
Jednak do tego także potrzebowałabym pomysłów, m.in. o czym to pisać...

To jak? Możecie wybierać jedną z tych opcji :)
Chyba, że bardzo chcielibyście zobaczyć na moim blogu coś, czego nie ma u innych? :D
Jakieś poradniki? Jeśli tak piszcie jakie, czego mogłyby dotyczyć :D

Przepraszam, że zostawiam to Wam, ale teraz jest tyle blogów o SSO, bardzo dużo ma podobne serie, zabawy, chciałabym wymyślić coś nowego, głównie ze względu na to, że nie mam o czym pisać :/
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i pomożecie c: ♥

Papa! ♥

5 komentarzy:

  1. Mi tam teren całkiem przypasował, głównie ze względu na te skały których ułożenie przypomina nieco angielskie Stonehenge. Minusem jednak pozostaje fakt, że cały ten OGROMNY teren (bo umówmy się, jest on większy od KRAIN dla początkujących bez SR) jest praktycznie pusty. Jedna wioska i kilka sklepów nie zrekompensuje pustki otaczającej to miejsce. Mam nadzieję że z czasem coś tu dodadzą bo ja w czymś takim nie wytrzymam.
    Dużym plusem jest także soundtrack. Jest tak genialny! Przypomina mi nieco Meridę Waleczną i generalnie stare, legendarne pieśni wikingów. Ohh, gdyby tylko jacyś się tam znaleźli, byłoby genialnie! <3

    Poza tym Twój blog jest bardzo ładny i przejrzysty, więc zostaje na dłużej:)

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Twój blog też jest super, obserwuję ;3

      Usuń
  2. Witam, serdeczni :DDDD Przyszłam od razu po zobaczeniu twojego posta pod daaaaawnym wpisem. Przepraszam, nie wiedziałam, iż posiadasz tą faviconę i już ją zmieniam. Z góry dzięki za wyrozumiałość wobec mej pakującejsię ciągle w tarapaty osoby :3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.