5 maja 2016

Kuce walijskie

Hejcia! ♥


Witam w tej czwartkowy czwartek, który jest... w czwartek.
Śmieszne, wiem wiem.
Mimo, że aktualizacje wraz z kucami walijskimi pojawiły się wczoraj, ale musiałam coś dokończyć do szkoły, mianowicie filmik i zajęło mi to mnóstwo czasu. Weszłam na SSO tylko po to, żeby kupić stajenną, chociaż chciałam napisać tu swoją opinię w ten sam dzień. Co mi przeszkodziło?
...
Nikt nie miał czasu, żeby pojechać i zrobić zdjęcie walijczykom, a ja oczywiście nie mam SR, więc pozdro B)
Na szczęście dziś już dostałam zdjęcia od Sarełka (♥) i mogę wyrazić swoją opinię na temat nowych koników :D
A zatem - zaczynajmy! ;D

Maści
Póki co możemy zakupić kuce w trzech umaszczeniach:

gniadej


karej


oraz izabelowatej


Cena
Myślę, że cena nie jest zła. Może to i kuce, no ale też dzikie konie, do tego bardzo urocze ^-^ Myślę, że 790 SC to dobra cena za te słodziaki :D

Bonusy
Konie te są tak szybkie jak Kuce Jorvik. Trochę szkoda, ale mi to raczej nie będzie przeszkadzało :D
 Mają tylko +1 wytrzymałości, heh.. xD
Mimo, że jeszcze nie kupiłam żadnego, to słyszałam, że wcale nie są takie wolne :P
Cóż, każdemu może wydawać się inaczej, ja to stwierdzę, gdy tylko będę mogła już go kupić :D

Wymagania
Aby kupić konia, wystarczy 1 lvl, ale trzeba mieć 7 lvl, żeby móc odblokować Południowe Kopytko :)

To wszystko z mojej strony, jeśli chodzi o ogólnie omawianie tych koni. Jak wiecie jeszcze ich nie mam, więc nie wypowiem się co do ich chodów, kształtu czy grzyw, muszę to jeszcze sama przetestować :)

A jeśli chodzi o mojego ulubieńca... Kurcze, wszystkie mi się podobają!
Ale może skuszę się na gniadosza...?
Jakoś nie kupuję nigdy koni tej maści, chociaż ją lubię :P
Cóż, pewnie wkrótce dodadzą też kolejne maści, więc znów będzie w czym wybierać :P
Póki co niczego jeszcze nie postanowiłam, na to mam jeszcze czas :D
A czy Wy kupiliście już te słodziaki?
Jakie to maści i jak je nazwaliście? :D
A może dopiero planujecie zakup?
Pochwalcie się w komentarzach! :3

PS. Przypominam o możliwości wyboru lub własnego wymyślenie nowej serii/zabawy na blogu! Więcej informacji w poprzednim poście, na końcu :)

Papa! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.