12 maja 2016

Wyzwanie #8

Hejka! :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym, dość męczącym dla mnie wyzwaniem. Dostałam je od Antoinette Bravefall (pozdro Antoś), a polegało ono na tym, że mam zrobić sobie zdjęcie z każdą fabularną postacią z gry. Zajęło mi to trochę czasu, lecz zmobilizowałam się i zrobiłam zdjęcia z postaciami, z którymi było to możliwe.
(Nie wiem np. gdzie jest Lisa, chciała też zrobić zdjęcia z postaciami z Dark Core, lecz gdy tam doszłam nikogo nie było. Pojawiają się oni tylko na potrzeby misji.)
A oto wszystkie zdjęcie :D

Moorland i okolice

Fort Pinta i okolice

Srebrna Polana


Północna Przełęcz i Obserwatorium

Winnica Srebrnej Polany

Ogród w Winnicy

Ujeżdżalnia

Dolina Złotych Wzgórz


Urodzajne Hrabstwa


Epona

Półwysep Południowego Kopyta

Valedale

Jodłowy Gaj

Dolina Ukrytych Dinozaurów

Targ Koni

Uff, najgorsze już za mną :')
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam :)

PS. Przypominam o małej ankiecie - jeżeli jeszcze nie zagłosowałaś na swój ulubiony kształt konia, pospiesz się! Ankieta kończy się jutro! :D

Papa! ♥

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.