30 czerwca 2016

Bug na szybkość

Hej :)

Jak widzicie jestem coraz mniej aktywna na blogu, gdyż często przesiaduję u cioci, hih.
Ale skoro jestem, to wykorzystam tą okazję :)
Zapewne słyszeliście, albo chociaż część z Was o pewnym bugu, który krąży po SSO. Tym razem pozwala on biec koniem z prędkością światła, nawet już w stępie po przekroczeniu pewnego limitu panowania nad koniem suniemy po ziemi, wybijamy się w powietrze a koń przybiera dziwne pozy... W dodatku niektóre osoby, które go robiły osiągały na mistrzostwach i w wyścigach niewiarygodne czasy, np. 6/7 sekund w wyścigu beczkowym u Marley'a, czy 17 sekund w wyścigu w Moorland.
Na pewno wielu chciałoby zrobić ten bug i trochę się zabawić (w tym ja, heh), ale jednak zrezygnowałam po przeczytaniu tego:


"Dzień dobry!

Jak pewnie większość z Was zauważyła pojawił się bug, który ma wpływ na rezultaty uzyskane w trakcie wyścigów oraz mistrzostw. Oczywiste jest, że nie powinien on się pojawić i pracujemy od wczoraj nad jego rozwiązaniem.

Nasze zasady są bardzo jasne: nie możecie używać bugów, które dają Wam przewagę nad innymi graczami. Gracze, którzy wykorzystują buga są po prostu nieuczciwi i nie zachowują się fair w stosunku do innych osób. Jeśli zauważycie taką osobę, zgłoście ją do nas - postaramy się wyciągnąć konsekwencje.

Mamy nadzieję, że po prostu nie będziecie przejmować się tymi graczami, ponieważ to oni zachowują się nie w porządku. Wszystkim tym, którzy buga nie wykorzystali, bardzo dziękuję i proszę o wyrozumiałość. Jak tylko znajdziemy rozwiązanie, na pewno bug zostanie rozwiązany i wszyscy wrócimy do normalnych wyścigów oraz mistrzostw."

Jest to wiadomość od zespołu SSO, którą można zobaczyć na ich Facebooku.
Przyznam, że bardzo chciałam to zrobić, ale na innym, zbytecznym konie, na którym mi nie zależy :P Jednak po przeglądnięciu filmików na YT zauważyłam, że konieczny jest 
Star Rider, a ja nie mam zamiaru wydawać pieniędzy lub poświęcać Daniowego konta na jakiegoś buga ;)

Zatem, jeśli jeszcze tego nie robiliście, to radzę Wam, aby tak pozostało ;D

Papa! ♥


3 komentarze:

  1. Widziałam korzystających z tego graczy, ale sama nie zamierzam. Mam nadzieję, že oszuści dostaną solidnego banana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej by było gdyby zespół sso po tej całej sobótce gdy się skończy żeby wyczyścili tabelę wszystkich wyników w wyścigach ponieważ już pozapisywały się te wyniki w najlepszych wynikach w histori danego wyścigu i byłoby nie fair gdyby te osoby które robiły tego buga w wyścigach to teraz cały czas dostawaliby hajs za oszustwa. Prawda?

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.