6 czerwca 2016

Creating my... horse! #3

Heeej! ♥

Witam po mojej dość długiej nieobecności :P
Przez ten czas nie miałam zbyt czasu na blogowanie (ehh, znów ta wymówka...), 
gdyż iż pracowałam trochę nad końmi, coś tam do szkoły trzeba było itd...
Właśnie przed chwilą skończyłam 3 ostatnie konie i teraz przychodzi pora na głosowanie!
A więc:
wszystkie maści koni, które napisaliście mi w komentarzu postanowiłam w pewien sposób zrealizować :D Jedynym wyjątkiem była tu propozycja: siwy z niebieską grzywą i ogonem.
Tego nie zrobiłam, bo postanowiłam, że kolor grzywy i ogona wybierzemy w następnym etapie, po wybraniu maści (No co? Ma być kolorowo! :D).
W zamian za to dodałam maść Siwą. Dlaczego?
Ponieważ gdy zostanie ona wybrana w głosowaniu, wtedy będziecie wybierać kolory grzywy i ogona. Tak samo będzie z pozostałymi końmi ;)

PS: Wszystkie konie robiłam na podstawie jednego zdjęcia, wyjątkiem jest tu kary oraz siwy w hreczce, gdyż takie konie znajdują się w SSO i wykorzystałam ich zdjęcia :)

No dobrze, a teraz pokażę Wam moje amatorskie arcydzieła :D
Mam nadzieję, że nie jest wcale tak źle i że się Wam spodobają xD






A teraz czas na głosowanie! :D
Ankieta jak zwykle znajduje się na prawym bocznym pasku :)
A tak poza tym, który najbardziej się Wam podoba?
Szczerze - nie miałam zamiaru robić siwego w kropeczki, bo traktowałam go jako siwego w hreczce, ale zrobiłam wyjątek i to on chyba jest moim ulubieńcem *-*
I pamiętajcie! Nie zwracajcie uwagi na kolor grzywy, gdyż później będzie ona zmieniona :D

Chcę Wam jeszcze powiedzieć, że już w przyszłym tygodniu będzie pierwsza rocznica mojego bloga! :D Będzie to dokładnie środa, czyli 15 czerwca ^-^
Kto wie? Być może coś dla Was przyszykuję...? :D

Do zobaczenia! ♥

6 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.