22 czerwca 2016

Creating my... horse! #4

Hejos! ♥

Dzisiaj środaaaa...
Aktualizacjeeeee...
Sobótkaaaaaa...
(Wiedziałam, że dziś dodadzą Sobótkę, hih)
Przy okazji to był mój ostatni dzień nauki :DDDDDD (...)
Jutro w mojej szkole jest wolny dzień, po świadectwo idę w piątek, a do tego wróciłam dziś do domu wcześniej :) 
Zatem miałam więcej czasu, żeby przygotować wszystkie konie ^-^ 
Nie ukrywam, że zajęło mi to od godziny... yyy..
14:40...?
Heh, nieważne, coś koło tej godziny aż do teraz. Ale jeśli chodzi o moje "zdolności" do przeróbek i gimpowania to jestem nawet zadowolona :)
A oto konie z Waszych propozycji:


Szklano-diamentowy
Nie wiem, czy przypomina za bardzo diament, szukałam trochę po internecie więc kolor jest w miarę zbliżony xD Ten kolor był jednym z najtrudniejszych do wykonania, heh.


Fioletowy



Rudy


Sraczkowaty
(Nie moje słowa)
Ale nawet całkiem spoczko koń xD


Tęcza
Uh, tu miałam najwięcej roboty, na szczęścia zrobiła go już wcześniej, więc dziś miałam
 o tyle roboty mniej :') Ten koń podoba mi się średnio, ale jak już mówiłam - nie mam zbyt wielkich zdolności artystycznych ;D


Złoty
Wiem, on jest żółty, ale lepszy mi nie wychodził, uwierzcie. Do tego strasznie daje po oczach, hih. Ale jest? Jest.


A teraz czas na Wasz wybór :D Na bocznym pasku jak zwykle pojawi się ankieta i link do tego posta, aby każdy mógł zobaczyć te konie ^-^

Papa! ♥

7 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.