20 czerwca 2016

Zdjęcia z Mgiełką ♥

Czeeeść! ♥

Uff, nie ukrywam, że ten post miał pojawić się w sobotę...
Co z tego, że koniec roku, nauki już nie ma, jak i tak nie mam czasu..? Heh.
Ok, w sobotę miałam cały dzień zajęty, w niedzielę z resztą też. Na szczęście ten tydzień mam praktycznie cały wolny, jedynie coś może mi wypaść w weekend, ale to już będą wakacje :D
Na początku chcę Wam jeszcze przypomnieć o tym, że możecie pisać własne propozycje koloru grzywy i ogona dla naszego blogowego konia!
Na razie mam 5 propozycji, ale liczę, że do... jutra lub środy pojawią się jeszcze inne :)
A jeśli nie, to postaram się jakoś medżikalnym sposobem zrobić to, co... 
co jest xD

No ok, a teraz zdjęciaaaa ♥
Tak dawno nie jeździłam na Mgiełce, a naprawdę uwielbiam to robić! 
Jazda na niektórych koniach z mojej stajni naprawdę sprawia mi przyjemność. Mam tak na Mgiełce, Carmelu (on się tak bosko rusza *-*) i... AQH też jest spoko :D
Nie ukrywam, że lubię też pozostałe koniśki, ale na tych czuję się taka... wyjątkowa? xD
A teraz kilka jakże boskich zdjęć B)






Nom wienc, na dziś to wszystko :D
Przypominam o konkursie! ♥
Papa! :3

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.