9 czerwca 2016

Jorveskie Dzikie Konie!

Heeej! ♥

Piszę dopiero dziś, ponieważ wczoraj weszłam trochę później do gry i nie miałam już czasu na napisanie posta, więc odstawiłam to na dziś :)
Zatem, jak już zauważyliście, pojawiły się nowe konie! :D
Są one tylko przez pewien okres czasu, do następnego tygodnia, ale być może będą pojawiać się co jakiś czas w Jorvik :D
Nowe horsy mają maści najczęściej wybierane w konkursie na Instagramie, są to 3 konie, ale aż 6 ich maści!
Dlaczego?
Ponieważ, gdy są one w miastach lub tłocznych miejscach wyglądają jak zwykłe konie  realistycznych maściach. Jednak, gdy powrócą na dzikie stepy, obszary wolne od ludzi, zmieniają kolor na całkiem nieprawdopodobny! :D
Kosztują tylko 399 SC, nie trzeba mieć wysokiego poziomu ani żadnej reputacji!
Wystarczy tylko mieć SR, żeby móc je kupić.
Znajdują się one przy głównej drodze do Jodłowego Gaju, zatem bez problemu można je znaleźć :)
A oto wszystkie maści!




A czy Wy kupiliście któregoś z nich? :D 
Ja owszem ^-^
Po długich zastanowieniach trzy nowe śliczności trafiły do mojej stajni :D
Niestety dziś skończył mi się SR i zdjęcia musiałam robić tylko w okolicach Moor i FP :/
Ale mi to nie przeszkadza, hyhy ^-^

Blueknight
(Błękitny Rycerz)

Nad tym koniem zastanawiałam się najdłużej. Jeszcze wczoraj nie byłam pewna, czy go kupić, ale w końcu się zdecydowałam i nie żałuję :D
Wolę wersję przed przemianą, ale tą niebieską też nie można pogardzić :D





Violetmadness
(Fiołkowe Szaleństwo)

Ten konik spodobał mi się na samym początku, więc kupiłam go (a raczej ją ;D) jako pierwszą ♥ 
Violet - oznacza kolor fioletowy, a także fiołek, ale Fiołkowe Szaleństwo brzmi lepiej niż Fioletowe Szaleństwo, prawda? ;D
Co do aki... Trochę myślałam i do głowy wpadło mi imię Viola ^-^
A zatem, poznajcie Violę! ♥
Szczerze, to podobają mi się obie te wersje :D
Jedyne, co mi przeszkadza, to kolor grzywy - jest dla mnie trochę zbyt jaskrawy w porównaniu do konia, ale można się przyzwyczaić :)





Fireblood
(Ognista Krew)

Jejku, to imię tak mi się podoba! *-* 
Co do tego konia też nie byłam pewna w 100%, ale pomyślałam: A co mi tam! Zaszaleję! Kupuję wszystkie!
No tak...
Ten koń jest nazywany potocznie Demonem, co dość do niego pasuje. Coś czuję, że gdy będą nowe seriale, to ten koń będzie złym charakterem :)
Poza tym... czy nie przypomina Wam on czegoś...?
Początek gry, pościg...? :D
Tak jak pisałam na swoim blogu Mel - ten koń będzie świetny na Halloween i zgadzam się z tym w 100%, świetnie oddaje takie mroczne klimaty :D
Mimo to bardziej podoba mi się karus, czyli wersja przed przemianą :D





A Wy którego konia kupiliście, jeśli w ogóle to zrobiliście? xD
Szczerze, to gdy je zobaczyłam na zdjęciach - byłam rozczarowana.
Ich grzywa średnio przypadła mi do gustu, a poza tym wyglądają zupełnie inaczej niż koń na Instagramie. Tamten bardziej przypominał Fiorda, a te Islandy.
Cóż, nie jest tak źle, ale chciałabym zobaczyć konie takiego kształtu, jakiego miały być.

Chcę Was jeszcze prosić o małą pomoc w wyborze przezwisk! :D
Jak widzieliście wymyśliłam tylko Violi, teraz zostały 2 ogiery - Blueknight i Fireblood :)
Chciałabym, aby dość do nich pasowały, nie muszą być koniecznie kojarzone z imieniem :)
Oczywiście też będę myśleć, ale może z Waszą pomocą będzie o wieeele łatwiej! :D

Na dziś to wszystko, bajo! ♥

3 komentarze:

  1. Dla Fireblood możesz mieć ake Vader, a dla niebieskiego... on tak wali po oczach, że tak to ujmę i wyróżnia się w tłumie jeśli jest w dzikim otoczeniu... nie wiem jaka aka może być dla niego, ale może to Ci trochę pomoże w jej wybraniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to dla Fireblood już mam inną ^-^ Największy problem jest z Blueknight, bo jakoś nie mogę znaleźć nic odpowiedniego...
      Ale dzięki, może Twoje rady mi się przydadzą :D

      Usuń
  2. Happy dla Blue! Wygląda on na takiego wesołego konika :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.