15 czerwca 2016

Nowe Valedale ze Świnkami! :D

Heloł, its mi! ^-^

W dzisiejszej aktualizacji zostało odnowione kolejne miasteczko, czyli Valedale! :D
NIestety, iż nie mam SR poprosiłam moją koleżankę Mirka o zrobienie kilku zdjęć odświeżonemu miejscu :D
Baaardzo dziękuję za zdjęcia Mirosławku ♥












Szkoda, że nie mogę kupić tej świnki w kropeczki, jest taka słodka ^-^
 co do wyglądu Valedale - teraz przypomina mi ono takie...
góralsko-piernikowe miasteczko.
Ozdoby na domach kojarzą mi się z Tatrami, z góralskimi chatkami, a niektóre drewniane domki ze świątecznym piernikiem xD
Ogólnie nowe Valedale nie jest takie złe, będę musiała się do niego przyzwyczaić ;)
A co Wy o nim sądzicie? Z jakim klimatem się Wam kojarzy? :D

~~~

Odnośnie "Creating My horse", ku mojemu zdziwieniu wygrało Masło xD
(zdjęcie)


A więc przyszła pora na wybór koloru grzywy i ogona! :D
W komentarzach piszcie swoje ciekawe propozycje, a ja w następnym poście z tej serii postaram się Wam przedstawić moje projekty, a następnie odbędzie się głosowanie :D
Jeśli chcecie, możecie też pisać kolory kopytek ^-^
Powodzenia! :3

6 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.