15 czerwca 2016

Pierwsza Rocznica Blogowania! | Konkurs |

Hejos! :D

Dzisiaj wypada pierwsza rocznica mojego blogowania! :D
Dokładnie rok temu, czyli 15 czerwca 2015 roku pojawił się tu pierwszy post powitalny.
A zatem może cofnijmy się trochę w czasie...? ;D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Hej ♥


Jestem Daniela Moonwood. Od jakiegoś czasu myślałam o tym, aby założyć bloga i w końcu się na to zdecydowałam :) Jak pewnie się już domyśliliście gram w Star Stable i o tym właśnie będzie mój blog. Ciężko się domyślić, co nie? xD
Ta strona dopiero będzie się rozwijała, więc bądźcie wyrozumiali ;) 
Mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu i z czasem zyskam chociaż kilku czytelników ;)






Jak na początek wystarczy, prawda? ;)
Do zobaczenia! 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

LINK DO POSTA

Jejku, to było tak niedawno...
Bardzo dziękuję WSZYSTKIM czytelnikom, którzy do tej pory się tu pojawili ♥
Bez Was pewnie już dawno przestałabym pisać tego bloga, mam nadzieję, że następny rok przyniesie Was tu jeszcze więcej :D

W związku z tym, że przez ten rok nie pojawiło się tu jeszcze żadnego konkursu, postanowiłam taki konkursik zorganizować C:
Na początku, aby wszyscy mięli szansę, postanowiłam zrobić loterię :D

Co trzeba zrobić?
Wystarczy, że w komentarzu poniżej napiszecie nazwę swojej postaci z gry, a ja przyporządkuję Wam numerek. Gdy przyjdzie  czas wyników skorzystam ze strony Losowe.pl, bądź sama wylosuję numerek zwycięscy :D

Jak długo trwa konkurs?
Konkurs trwa dość krótko, gdyż do 23 czerwca (czwartek), a wyniki zostaną ogłoszone dzień później, czyli na rozpoczęcie wakacji :D

Co można wygrać?
Przyznaję tylko jedną nagrodę, czyli:
28 dni SR lub 200 SC
Starałam się, aby ceny były do siebie jak najbardziej zbliżone, więc SR kosztuje około
14zł, a 100 SCx2 po 6,15zł, czyli 12,30zł. Różnica zaledwie 2zł, jednak przy wyborze SC będzie trzeba przeprowadzić transakcję podwójnie :)
Odbiór nagród będzie przebiegał w ten sposób, że zwycięscy podam swój numer telefonu i w tym samym czasie ona wyśle na mój numer wiadomość potwierdzającą zakup :)
Zatem nie będziecie musieli podawać mi swoich danych do kont :D
Życzę powodzenia! ♥


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za ten wspaniały rok! ♥

105 komentarzy:

  1. Jestem chętna - Eleanor Spiderdawn <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Margaret Opalnight ;3
    Piszę na anonimie,bo nie mam konta xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chętna :) Elise Fastbrooke

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chętna <3 -> Zsuzsanna Swiftstreet

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorraine Northdawn heuhshehsh

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem chętna B) Dasha Silenthand B)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sofie Birchhome ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Mozna jeszcze?
    Jesli tak, to Amedea Silentvalley :33
    Jesli nie, to przepraszam, nie doczytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13
      Jasne, że można, konkurs trwa do czwartku :)
      Dzięki za udział ;D

      Usuń
  9. Chętna , Margaret Lionstar (powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga oby tak dalej)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdalena Crazyhall

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się chętnie zgłoszę- Melissa Ravenhall
    ♥☻☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Caroline Mccamp B|
    oraz
    Karoline Diamondbridge B|

    OdpowiedzUsuń
  13. jak wszyscy to ja też xD ada Sharkgate :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział ^_^ Na SC. Nazwa postaci Anabelle Turtlehill. Powodzenia wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22
      Zaliczę tylko to, gdyż zgłoszenie się z dwóch kont zwiększa Twoją szansę, może minimalnie, ale jednak, co jest nie fair w stosunku do innych. Tamten komentarz zostanie usunięty. Przepraszam, ale takie są zasady :)
      I dzięki za udział :)

      Usuń
    2. Może to faktycznie nie fair :/ Rozumiem to. Mam nadzieję, że wygram te sc :*

      Usuń
    3. Zawsze trzeba mieć nadzieję :D

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohayo~!

    Co mi szkodzi?
    Lara Dragonhome.

    Powodzenia w prowadzeniu bloga. ;v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23
      Bardzo dziękuję - zarówno za udział, jak i za miłe słowa :D

      Usuń
  17. Napiszę na moje drugie konto, bo tam nie mam SR
    Carine Sharkside

    OdpowiedzUsuń
  18. Corinne Queendawn

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział. :3
    Nazwa z gry to: Karoline Winterlund.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział ^^
    Dasha Westwood

    OdpowiedzUsuń
  21. Biore Udział :)
    Aurora Yellownight

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział Danielo. I zapraszam ciebie na bloga. Napiszę, że biorę udział w losowaniu na ciebie. Pozdrawiam! Grace Goldway. http://starstablegrace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Biore udział
    Victoria Mouseyard

    OdpowiedzUsuń
  24. Florencia Rainfall melduje się na posterunek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Abbie Eveningbard

    OdpowiedzUsuń
  26. Caroline Firebell( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Zajebisty blog *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Caroline Firebell( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Zajebisty blog *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Aleksandrina Deerbaker i chciałabym sc :c jeśli można...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jenny Ravengirl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ło Jeziu! Jak dużo osóbek xD! Nigdy nie wygram :(. Ale co mi szkodzi! - Zita Queencamp :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Scartett Flowersong
    Pewnie nie wygram, ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Julia Beefoot C:

    OdpowiedzUsuń
  33. Daniuś, pamiętasz mnie jeszcze?
    Ivy MightyBell.
    Hehe, żarcik.
    Kirsten ShadowBurg,
    Była Ivy.
    Mam nadzieję że cię jeszcze kiedyś zobaczę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 46
      Hmm, coś kojarzę, ale tak średniawo :/ Byłaś może w CHL? :)

      Usuń
  34. Jeju! 100 komow!!! Gratuluję Danio xD!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.