14 czerwca 2016

QFG #15

Hejcia! ♥

Uh, w końcu mogłam znaleźć czas, żeby przygotować QFG i coś tu napisać... :D
Na początku chcę powiedzieć, że wybrałam aki dla moich koniśków :D
Fireblood - Shanty 
(dzięki pewnej osóbce na Fb)
Blueknight - Nado 
(na to wpadłam czytając książkę Charlotte, gdzie pewien koń miał tak na imię :D)
A teraz przejdźmy do QFG, którego nie było już dosyć dawno ^-^
Dzisiejsze pytanie jest związane z nowymi końmi, choć jutro one już znikną xD
Heh, dopiero teraz udało mi się na to znaleźć czas, wybaczcie :')
A więc pytanie brzmi:
Który z nowych Dzikich Koni Jorveskich podoba Ci się najbardziej? Wolisz wersję
 w mieście, czy na wsi?
A oto kilka odpowiedzi :D







U mnie jest trochę.. dziwnie.
Na początku ten koń podobał mi się najmniej spośród wszystkich, teraz jest chyba moim ulubionym :D Chodzi tu o niebieskiego, ale karus też jest piękny, więc to są chyba moje dwa ulubieńce ^-^ I myślę, że chyba wolę wersję w mieście, choć ta na wsi też jest piękna *-*
A jeśli chodzi o Was?
Piszcie śmiało! ^-^

PS. Pamiętacie, jaki jutro dzień...? C:

Papa! ♥

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.