24 czerwca 2016

Wyniki konkursu

Hej! ♥

Nareszcie zawitały do nas wakacje! :D
Dla niektórych już wczoraj, a dla mnie i pozostałych dopiero dziś :) 
Mimo to jakoś ciężko mi uwierzyć, że skończył się ten rok szkolny... Ze wszystkich w moim życiu ten minął mi najszybciej, chociaż jak zwykle te ostatnie tygodnie ciągnęły się niemiłosiernie :P Teraz mamy 2 miesiące odpoczynku i chciałabym Wam obiecać, że będę tu częściej, ale w zeszłym roku to nie wyszło, w tym też pewnie nie pójdzie xD
Nie, nie wyjeżdżam nigdzie na wakacje, jedynie do babci, u której pewnie spędzę większość czasu, więc w domu będę chyba trochę rzadziej ;)
A Wy gdzieś wyjeżdżacie? Zostajecie w domu? Jakieś kolonie, obozy, dłuższe wycieczki?
Może niektórzy spędzą wakacje przy koniach? ^-^
Eh, no dobrze... Wiem, że już pewnie chcecie wiedzieć, kto wygrał, prawda? :D
Po długich rozmyślaniach postanowiłam sama wylosować zwycięzcę, gdyż jakbym używała strony Losowe.pl czułabym się taka.. niepewna.
A więc, loterię wygrywa numer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
43!

A jest to
Zita Queencamp!

Serdecznie gratuluję! :D
Tutaj filmik na dowód, że losowałam sama :)
(Wiem, że ten filmik jest bardzo profeszynal, ale nagrywałam moim zacnym telefonem trzymanym w ręce, ale przypadkową karteczkę wyciągałam z zamkniętymi oczami ^-^)
Nie lubię moich rąk na filmikach, więc dodaję go trochę niechętnie xD



Zwycięzcę proszę o kontakt ze mną po odbiór nagrody na pocztę
danio.moon@op.pl
lub
Dziękuję za tak liczny udział w pierwszym konkursie na moim blogu! :D
Jeśli Wasza aktywność będzie rosła, konkursów będzie znacznie więcej ^-^
Przy okazji bardzo dziękuję za 20 obserwatorów! Jesteście suuuper ♥

A zatem jeszcze raz dziękuję za udział i za aktywność ;D
A więc życzę Wam miłych, bezpiecznych wakacji!
Do zobaczenia! ♥

10 komentarzy:

  1. Gratulacje!!
    W ogóle jest nowy kod na koszulkę: SSOSHIRT. Jeśli już go znałaś, to wybacz, ale pomyślałam, że dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki, nie znałam tego kodu :D Dzięki za informację ^-^

      Usuń
    2. Nie ma za co, cieszę się, że mogłam się przydać! :D

      Usuń
  2. A ja myślałam że nie wygram =D! Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.