5 października 2016

5 urodziny Star Stable!

Hejka! :D

Nadszedł dzień urodzinowych aktualizacji! Nasza kochana gra ma już 5 lat, yey! ♥
Nie wiem jak Wy, ale mi jakoś ten rok od ostatnich urodzin minął błyskawicznie!
Zacznijmy może od kodów...
Ostatnio podawałam Wam 4 kody, każdy po 25 SC, co dało nam łącznie 100 SC. Wiele osób było zaskoczonych i zasmuconych: "Czemu jest tylko 100 SC, skoro to są 5 urodziny?".
Nie, nie, to było tylko początek, gdyż dziś pojawił się ostatni kod na 400 Star Coins!
5THB1RTHY4Y
Już nie mogę doczekać się 10 urodzin, hihi xD
Ale przejdźmy do aktualizacji, która nieco różni się od tych wcześniejszych, które zawsze pojawiały się na urodziny :D

Urodzinowy Quiz!
W tym roku pojawiła się nowa atrakcja, a mianowicie Quiz! Jak zostało napisane na stronce "urodzinowy szlak wyśle Was w ulubione miejsca Jorvik, w których będziecie polować i odpowiadać na pytania, aby otrzymać słodkie, urodzinowe nagrody!"

Po krótkim wprowadzeniu z postaciami poniżej każdego dnia możemy wziąć udział w quizie na danych obszarach:
  • Moorland (Jenna)
  • Fort Pinta (James)
  • Księżycowy Sierp (Pamela Moonriver)
  • Valedale (Claire)
  • Zielona Dolina (Pani Pike)
  • Jodłowy Gaj (Felicity)
  • Las Złotych Liści (Emma)
W Quizie można brać udział każdego dnia, a po odpowiedzeniu poprawnie na wszystkie pytania otrzymamy nagrodę, a szlak zniknie. Jeśli się jednak nie uda, możemy próbować następnego dnia :)


Urodzinowe wyścigi!
Co roku w czasie urodzin każdego dnia w innym miejscu pojawia się jeden wyścig 
(nie nowy, oczywiście :P), który daje ogromną liczbę PD dla konia! Uwielbiam ten okres, trening konia zajmuje naprawdę niewiele czasu i można tą atrakcję świetnie wykorzystać 
O tym, w jakim miejscu danego dnia jest wyścig możemy dowiedzieć się od lidera (a raczej liderki) w Forcie Pinta :)


Urodzinowa promocja!
Z okazji 5 urodzin SSO wprowadziło zniżkę na Star Rider oraz Star Coins aż o 30%!
Nie dotyczy to niestety produktów w Oficjalnym Sklepie Star Stable czy kupowania telefonem, jednak naprawdę opłaca się zrobić teraz zakupy, LT np. kosztuje aż 40 zł mniej :D







Aktualizacja systemu
W tym tygodniu przeprowadzamy prace związane z mechaniką gry, która ma na celu usprawnienie grafiki Star Stable. Nie zauważycie żadnych zmian związanych z wyglądem gry, ale pomyśleliśmy, że chcecie wiedzieć o pracach, które związane są ze stabilniejszym działaniem gry.

Kilka zmian graficznych zauważą użytkownicy Mac.

W związku z tym wielu graczy nie może w chwili obecnej grać. Być może jest to też spowodowane zbyt duża liczbą osób na serwerach? Nie wiem. Ja osobiście nie byłam dziś jeszcze w grze, zaraz zobaczę, czy mogę do niej wejść :/

A jak tam aktualizacje? Byliście w grze? Zdobyliście jakiś prezent? :D
A może zakupiliście coś ze specjalnej oferty? :3

Kończąc ten post chcę złożyć życzenia całemu Zespołowi Star Stable! ♥

Kochany Zespole, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin naszej ukochanej gry! Dziękuję, że taka gra istnieje, to naprawdę świetna rozrywka, ale też coś więcej. Dzięki Star Stable poznałam wielu przyjaciół, a to naprawdę bardzo cenne...
Życzę Wam więcej wspaniałych pomysłów, wytrwałości, zabawy w tej świetnej pracy, coraz więcej graczy i fanów, a także kolejnych 6, 7, 8 (i tak dalej, i tak dalej :D) urodzin! ♥
Wszystkiego dobrego także dla wspaniałych graczy! (czyli też dla mnie, heheszky :3) Wy także tworzycie Star Stable, więc życzę miłych chwil spędzonych w grze :D
Po prostu 100 lat SSO i cudownej zabawy!

10 komentarzy:

  1. Czy mogła byś podać odpowiedzi na pytania do Quizów

    OdpowiedzUsuń
  2. wie ktoś czemu nie mam quizu w zielonej dolinie?

    OdpowiedzUsuń
  3. SSO jest super!

    Kody do Star Stable na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Star Stable ◀◀◀
    ▶▶▶ Wspomagacze do Gier Fb ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam przeraźliwie lagi w grze i połowa (jeśli nie wiecej) budynków i płotów jest tęczowa :ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam straszne lagi, nigdy tak nie miałam. Masakra. Nie wiem, czy chodzi tu o te prace związane z grafiką, czy o ilość graczy na serwerze :/

      Usuń
    2. ale...JA NIE MAM QUIZU W ZIELONEJ DOLINIE!!! błagam! ja chce mieć cały komplet! tylko tego quizu mi brakuje! :((

      Usuń
    3. Niestety dużo osób ma ten problem :( Powinni to niedługo naprawić ;)

      Usuń
  5. Hejka :3 Znalazłam dobre kody do SSO Najlepsze kody Star Stable (kliknij) warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.