24 października 2016

Moja Stajnia już niebawem!

Hej! :D

Dziś na SSO'wej stronce ukazała się nowiuteńka zajawka dotycząca upragnionych nowych stajni! Muszę przyznać, że nasz kochany Zespół bardzo mnie zaskoczył, a wygląd stajni przerasta moje oczekiwania *-*


Kiedy zobaczyłam to zdjęcia po prostu opadła mi szczęka! Rany, nigdy nie sądziłam, że może tak wyglądać zwykła stajnia w Star Stable! W dodatku nieco przypomina tą, która znajduje się na stronie SSO!


Szykuje się naprawdę mnóstwo rzeczy, ale zacznijmy po kolei!
Po pierwsze: Moja Stajnia pojawi się w grze już w listopadzie! :D
Po drugie: W stajni będzie można trzymać 11 koni (dotychczas było to 9+10, na którym jeździmy). Tak, 2 kolejne miejsca to chyba nie jest zbyt duże pocieszenie, ale ale! Nie załamujmy się, ponieważ pojawi się możliwość dodania boksów! Ich liczba może wynosić 14, 16 lub 18!
Po trzecie: Wyspa Koni zostanie usunięta z gry. Ale nie oznacza to, że braknie miejsca dla naszych towarzyszy! Wręcz przeciwnie! Do dyspozycji będziemy mieć własny padok, na którym będą pasły się konie! Niestety nie będziemy mogli ich widzieć, będzie to trochę na zasadzie obecnej Wyspy, ale nasz padok będzie zupełnie darmowy!

Na razie to wszystkie informacje, które otrzymaliśmy od Star Stable, ale być może niedługo pojawią się kolejne! Aww, nie mogę się już doczekać! ♥
Na koniec łapcie jeszcze takie 2 szkice, do zobaczenia! :D



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ach, tak... Bardzo chcę go zrobić, jednak wciąż brakuje mi czasu :/ Postaram się jak najszybciej :D

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.