19 października 2016

Mapa duchów

Hej!

Dla chętnych przygotowałam mapkę wszystkich duchów znajdujących się w Jorvik. Mam nadzieję, że wszystko się zgadza ;)
Jeśli chcesz sama znaleźć wszystkie duchy lepiej nie zerkaj na mapkę ;)


1. Między Panią Holdsworth, a mistrzostwami - tu zaczyna się polowanie na duchy
2. W Fort Pinta, w najwyższej wieży
3. W Moorland, budowa G.E.D.
4. Krąży wokół Zamku Srebrnej Polany, blisko drogi do Moorland
5. Krąży wokół Miasteczka Srebrnej Polany
6. W cyrku na Wzgórzu Nilmera
7. Duch poruszający się na dość dużym obszarze, także przy Marley'u, gdzie warto na niego poczekać
8. Okolice toru baronowej i pól naftowych
9. Północna Przełęcz, na małym wzgórzu
10. Wewnątrz Obserwatorium, na samej górze
11. Piwnica w Winnicy (nie  zawsze tam ciągle jest, więc warto poczekać w korytarzu)
12. Ogród Winnicy
13. Okolice Farmy Dyniowej Jaspera, mistrzostw i mostu
14. Las Złotych Liści, brzeg lasu
15. Kaplica na Wzgórzu Stracha na Wróble
16. Przy latarni morskiej w Wiosce Zachodni Przylądek
17. Wioska Zachodni Przylądek
18. Na plaży wokół wyspy Stajni Złotych Liści
19. W Tajemniczym Kręgu druidów
20. Na Zapomnianych Polach (tego ducha trudno złapać, gdyż porusza się na dużym obszarze, najlepiej poczekać w jednym miejscu)
21. Górna Farma Złota Ostroga
22. Domek na drzewie 
23. Krąży wokół Zielonej Doliny
24. Na balkonie w Jarlaheim, wystarczy poczekać na ducha
25. Głuche Lasy
26. Na grobie pana i pani Hill
27. Okolice sadu jabłkowego i pól Jodłowego Gaju
28. Kopalnia Srebrnej Polany
29. Dolina Ukrytych Dinozaurów - jedź od Nica w stronę Kaltersów, jednak wcześniej, gdy zobaczysz drogę po lewej stronie skręć w nią i jedź aż do igloo

Myślę, że to wszystkie duchy, mapka nie zmienia się praktycznie kilka lat ;)
Jeśli jesteście chętni zapraszam także d obejrzenia moich zeszłorocznych filmików z polowania na duchy! Miejsca są raczej te same, jednak w tym roku nagrody są inne :D
Nie wiem, czy nagram wersję 2016, gdyż to praktycznie te same miejsca, więc wciąż można korzystać z filmików :)



Miłego polowania! :D

6 komentarzy:

  1. To jest na 2016? Bo w zeszłym roku były inaczej rozłożone niż w tym :/

    OdpowiedzUsuń
  2. takie trochę zgapione ode mnie, szczególnie mi chodzi o obrazkiz gadżetach po bokach ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mapkę robiłam sama, ale przyznaję - przy obrazkach wzorowałam się na Twoim blogu. Wygląda to bardzo ładnie. Próbowałam zrobić to inaczej, ale nie było tak ślicznie. Bardzo przepraszam, mam nadzieję, że wybaczysz :)

      Usuń
    2. jasne, odpłaciłaś mi dług za to, że kiedyś skopiowałam ci favikonkę xD :P

      Usuń
    3. A, no tak xD Spoko, zdjęcia i tak zmienię xD

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.