19 października 2016

Halloween w Jorvik

Hej ho!

Dziś do Jorvik zawitało Halloween! :D
Szczerze mówiąc byłam trochę zmartwiona, gdyż to święto jest za prawie 2 tygodnie, jak dla mnie to trochę za wcześnie. Nie czuję jeszcze tego klimatu, ale może przyjdzie to z czasem ;)

No więc w dzisiejszych aktualizacjach praktycznie to, co w zeszłym roku.
Na początek zadania z przerażającą dziewczynką w Lesie Złotych Liści!
Pamiętajcie, że jeśli robiliście je w zeszłym roku teraz niestety nie będziecie mogli zrobić tego ponownie!
Aby mieć te zadania trzeba odblokować Dolinę Złotych Wzgórz, mieć Star Rider, a także pomóc Bobowi wydostać się z wody.


Kolejną zabawą jest łowienie jabłek! Można za to dostać fajne nagrody, więc bardzo polecam :D
Miejsca, gdzie można łowić jabłka:
- Pani Holdsworth
- Farma Steva
- Fort Pinta
- Valedale
- Jadłowy Gaj
- Stajnia Jorvik 


Nie zapominajmy o corocznym polowaniu na duchy!
Zabłąkane duchy są bardzo smutne i czekają na pomoc, za którą na pewno chętnie Ci się odwdzięczą! Znajdują się w wielu miejscach w Jorvik, zatem bierzcie się do poszukiwań!
Aby rozpocząć zadania musisz udać się do Pani Holdsworth


Do tego pojawiły się Halloween'owe sklepy, nowe ubrania w Jorvik City Plaza, a także potworne makijaże! :D
Być może w tym roku znów się na jeden z nich skuszę, ale poczekam jeszcze kilka dni ;)

O, właśnie! Star Stable o tym nie wspominało, ale pewnie jak w każdym roku jest dyniowy wyścig! Udajcie się do piwnic Zamku w Srebrnej Polanie, aby go rozpocząć! :D

Ale, ale! To jeszcze nie koniec!

Nie wiem jak Wy, ale ja byłam rozczarowana po przeczytaniu aktualizacji, gdyż nie wprowadzono nic nowego... na razie! Przecież Pani Ola sama mówiła, że szykuje się super zabawa na Halloween, więc? Oto mała zajawka, możliwe, że w przyszłym tygodniu 

pojawią się nowe zadania!

"Legenda Galopującego Thompson jest dobrze znana w całym Jorvik i straszyła zarówno dzieci, jak i dorosłych w każde Halloween, przez wiele lat. Różne wersje moją o tym, że Galopujący Thompson pojawia się na wyspie o tej porze roku, ale nikt tak naprawdę nie zna prawdy... 
Wiersze i opowiadania o Thompsonie znajdują się wszędzie. Przerażające historie straszną wyspiarzy i ich koni. Ale to przecież tylko wymyślone historie, prawda?


Prawda?"

Szykuje się ciekawie, nie sądzicie? :D
To jak? Zaczynacie zabawę już teraz (tzn. przebieranie się w kostiumy, makijaż itp), czy tak jak ja chwilę czekacie? ;)

2 komentarze:

  1. Galopującą Legendę można zobaczyć (czasami, nie codziennie) za ujeżdżalnią. Nie wiem czy to prawda, ale sama na niego poluję bo podobno daje jakieś prezenty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawia się w wielu miejscach. Ja osobiście jeszcze go nie spotkałam, ale mam wielką chrapkę, aby go zobaczyć :D

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.