23 października 2016

Lifetime

Witam ponownie!

Cóż, tu taka mała niespodzianka, która zadowoli chyba raczej mnie, niż Was, ale zawsze warto podzielić się taką informacją z czytelnikami :D
A więc: tak! Kupiłam Lifetime! :D
I nie, to na szczęście nie jest żart :D Jestem strasznie szczęśliwa i nadal nie mogę w to uwierzyć! Razem z przyjaciółką planowałyśmy to kilka tygodni i po wielu próbach w końcu się udało (choć rodzice nic nie wiedzą, ale ćśśś ♥)
Szczerze to już dawno układałam sobie w głowie, jak będzie wyglądał ten post, ale ciągle traciłam nadzieję na zakup tego członkostwa, a jednak :)
Ach, w końcu 0 zmartwień o to, że muszę wytrenić konia zanim skończy mi się Star Rider lub że nie będę miała przez jakiś czas dostępnej szafy :')
Z tej okazji zmieniłam stajnię macierzystą z Fort Pinta na Valedale :D
Bardzo podoba mi się to miasteczko i choć jest trochę oddalone, to i tak postanowiłam tu zamieszkać przez pewien czas :)
Łapcie wieczorne, niedzielne zdjęcie!


Miłej nocy życzę! ♥

8 komentarzy:

  1. Chciałabym usłyszeć więcej nt. tego jak kupiłaś lt bez wiedzy rodziców - też tak chcę, oni nie mogą wiedzieć, że wydaję hajs na grę. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xddd moi nie wiedzą o tym że ponad 200 a nawet więcej zyla wydałam na sc xDDDDDD

      Usuń
    2. dlatego też pozwolili mi na 10 tys sc xddd

      Usuń
    3. Ale jak odłożyć tak dużą sumę pieniędzy i wydać ją, tak żeby nikt się nie zorientował...?

      Usuń
    4. Ja też wydałam na grę baaardzo dużo, m.in. na SR i SC, teraz te koszty się skończą, uff :D (No, może czasem zafunduję sobie kilka groszy na nowego horseła xD)
      A co do pierwszego komentarza - jeśli chcesz mogę napisać o tym osobny post :) Historia jest trochę długa i skomplikowana, więc wolę nie pisać tego w komentarzu ;P

      Usuń
    5. Byłoby miło gdybyś zrobiła taki post. ^^

      Usuń
  2. Też mam stajnie w valedale

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.