21 października 2016

Galopujący Thompson

Hej hej!

Zapewne już wiecie, że Galopujący Thompson (tzw. Tomek xD) pojawia się w Jorvik co godzinę. Można go zobaczyć, wtedy dostaje się ponad 100PD i jakieś 2 prezenty, chyba amulet i koszulkę (?). Niestety jeszcze go nie spotkałam, ale mam dla Was rozpiskę miejsc, gdzie się on pojawia :D Jest ona po angielsku, gdyż nie ja jestem autorką, a tej osoby niestety nie znam, gdyż ta rozpiska krąży po Facebook'u. Jeśli się czegoś dowiem to na pewno napiszę :D
Nie mogę dać gwarancji, że rozpiska zgadza się w 100%, ale być może? :)


Goldenleaf Forest - Las Złotych Liści
Hollow Woods - Głuche Lasy
Icenwood - DUD (chyba Lodowy Las)
Greendale - Zielona Dolina
Mirror marches - Lustrzane Bagna
Forgotten Fields - Zapomniane Pola

A Wy widzieliście już Tomka? Ja czekam i teraz dzięki tej rozpisce może go zobaczę? :D
PS. Wiem, że tegoroczna mapka duchów nie jest aktualna. Owszem, niektóre miejsca się zgadzają, ale niedługo dodam nową mapkę oraz filmik! :)

Baj ♥

9 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.