16 października 2016

Creating my... horse! #17

Hejcia!

Chcę Was bardzo przeprosić za opóźniony post z tą serią, ale niestety szkoła przeszkodziła mi w grze, częstym blogowaniu czy wykonaniu wszystkich kopytek. Na szczęście jest już weekend, więc zabrałam się za to i wszystkie Wasze pomysły zostały zrealizowane - jedne lepiej, inne gorzej... :P
Zresztą, sami zobaczcie :3

Prawe przednie i lewe tylne brązowe, a pozostałe białe
(brązowo-białe)

Prawe przednie i lewe tylne czarne, reszta białe
(czarno-białe)


Prawe przednie i lewe tylne czarne, reszta morskie
(czarno-morskie)


Przednie czarne, tylne morskie
(czarno-morskie #2)


Przednie morskie, tylne czarne
(morsko-czarne)



Beżowe


Białe


Brązowe


Czarne


Morskie


Sraczkowate


Różowe z napisem "Star Stable"


Szare


Kolorowe kopyta z tęczowego świata snów, wyobraźni i czekolady
Więc postawiłam na tęczowe xD


Takie, jakie są, czyli masło



Waszych propozycji była aż 15, z czego jestem naprawdę zadowolona :D
Widać, że lubicie tą serię, zatem myślę nad jej kontynuacją ;)
No dobrze, teraz kilka słów na temat tych kopyt.
Różowe z napisem "Star Stable" - może nie są rewelacyjne... Skopiowałam logo SSO i wkleiłam, musiałam też zmniejszyć je tak, aby było cokolwiek widać. Myślę mimo to, że tragedii nie ma :P
Teraz czas na głosowanie! Wstawiam tradycyjnie ankietę, a Wy wybierzcie swoje ulubione kopyta. W ankiecie będą podane nazwy kolorów, które są pogrubione powyżej, aby było łatwiej. Uważajcie przy czarno-morskie i czarno-morskie #2 xD
A teraz do zobaczenia! :3

12 komentarzy:

  1. Dzięki za moje star stable kopyta xd

    Karoline Darkberg

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Danio xdd Tu Amanda Mcwill xdd Ja zagłosowałam na morsekie xd Czemu by nie zaszaleć xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jeszcze będziemy wybierać łatki i kolor uszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie wiem. Niby była wybierana maść konia i nikt nie głosował na łatki. W następnym poście dodam o tym informację i zobaczymy, czy pomysł się spodoba :)

      Usuń
    2. spoczko, ja bym bardzo chętnie zobaczyła kolor oczu i uszu a nawet chrapek ;D

      Usuń
  4. Sraczkaaaa! Do bojuuuu! XD

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń
  5. Sraczkaaaa! Do bojuuuu! XD

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń
  6. Przednie czarne, tylne morskie :P
    Ścinają mi się ankiety i nmg głosować :<

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.