26 października 2016

Żabiaste aktualizacje

Hej! :D

Dziś środa więc tradycyjnie aktualizacje :D
Oczywiście zabawa halloween'owa trwa nadal :) Liczyłam na jakieś zadania z Tomkiem, ale cóż, trudno się mówi ;) Zamiast tego do gry dołączyły nowe, śliczne żabki! Znajdują się one na Lustrzanych Bagnach.


Oto ich ceny:
Turkusowa - 29 SC
Niebieska - 69 SC
Zielona - 199 SC

Moją uwagę na samym początku przykuła niebieska żabka, czyli ta "ze średniej półki". Zielona też jest śliczna, ale zbyt droga (poza tym i tak pewnie niedługo znalazłaby się w szafie, eh). Zakupiłam więc tą, o której wspominałam :D 
Poznajcie Żabisława! ♥


Żabki przypadły mi do gustu tym bardziej, że pokazują język, czy "tańczą" sobie w torbie. Postaram się nosić moje zwierzaki częściej ^-^
(Tak, bo mi się uda, pff)

A Wy macie już nowe, kolorowe żabki? Pochwalcie się! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.