9 lipca 2017

Odnowione startowce - to już pewne!

Hej!

Oto kolejna część zajawki dotycząca odnowionych startowców! Teraz nie mamy wątpliwości, że to właśnie te konie zostały przedstawione w ostatnim filmiku!

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Na jutro mamy specjalne ogłoszenie, które pojawi się w naszych aktualnościach na starstable.com - upewnijcie się, że tego nie przegapicie! 

A więc pozostaje nam tylko czekać do jutra i zobaczyć, co takiego Zespół ma nam do przekazania!

Swoją drogą, co myślicie o odnowionych startowcach? Ja jestem naprawdę bardz pozytywnie zaskoczona! Koń nie jest drastycznie zmieniony, zachował w pewnym stopniu ten swój "zarys", jednak nie jest już taki kanciasty, jak wcześniej. Na zdjęciu pojawiła się tylko jedna maść, ale ja już jestem bardzo ciekawa, jak zaprezentuje się mój Will! Jak będzie wyglądał właśnie gniady Jorvik Gorącokriwsty, a także pozostałe.
Bardzo chciałabym, aby i pozostałe stare konie tego modelu zostały w ten sposób odnowione! Mówię tu o wszelkich morganach, Selle Francais, morabach, oldenburgach itd.
Jedno jest pewne: nie mogę doczekać się aktualizacji, w której nasze kochane startowce zyskają nowy wygląd! 😄


A jakie jest Wasze zdanie na temat odnowionych Jorvików? Podobają się Wam, czy wolicie obecne "kanciaki"?
Ja jestem przekonana, że będę częściej dosiadać mojego Supersoul, a jak u Was?

Ściskam! 💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.