8 lipca 2017

Tajemnicza zajawka

Hej!

Wczoraj, na SSO'wym Instagramie można było zobaczyć pewną zajawkę. Przedstawia ona (niestety) zamazany filmik z pewnym koniem...


Co to za koń? Większość graczy jest zdania, że być może jest to odnowiony model naszego startowca, czyli Jorvika Gorącokrwistego. Szczerze na początku pomyślałam o jakimś morganie, jednak te konie już od dawna goszczą w Jorvik i raczej nie pojawiłaby się zajawka dotycząca nowych maści tych wierzchowców, prawda? Dopiero po przeczytaniu wielu komentarzy przyjrzałam się i stwierdziłam, że może to i prawda?


Na pewnym zagranicznym blogu, należącym do Ronji Stormhammer możeby zobaczyć edit jej autorstwa, który przedstawia właśnie odnowione Jorviki. Co myślicie? Moim zdaniem wyglądają bardzo ciekawie, a ich głowy przypominają lekko kuce. Są dosyć urocze i pozbawione tej "kanciastości", co moim zdaniem jest zdecydowanie na plus!


Ale czy to aby na pewno Jorviki Gorącokrwiste, czy może zupełnie inne, nowe bądź odnowione konie? Jak myślicie? I co uważacie o tym, aby odnowić nasze stare, kanciaste szkapy? Cóż, ja je dosyć lubię i mam do nich pewien sentyment, ale jestem ciekawa zmiany i z niecierpliwością na nią czekam!

Do zobaczenia! 💙

4 komentarze:

  1. Ja odniosłam wrażenie, że to zupełnie nowa rasa - koń hanowerski! :D
    Nawet nie pomyślałabym o tym, że to może być odnowiony startowiec :p Chociaż to bardzo ciekawa koncepcja (oraz śliczny edit <3) i mam nadzieję, że kiedyś Star Stable faktycznie odnowi Jorviki ^^
    PS. Zaczepisty blog ;DD <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, w sumie o tym nie pomyślałam! Byłoby dosyć ciekawie, chętnie zobaczyłabym hanowery w grze :D
      I dziękuję! ♥

      Usuń
  2. Ja od razu pomyślałam, również o startowcach. Oczekuję ich bardziej niż jakiejś kolejnej bezużytecznej rasy konia, która tylko gniłaby w stajni.
    Fajnie by było, gdyby Jorviki gorącokrwiste otrzymały nowe animacje i oczywiście też wygląd, bo ta kanciastość mnie przeraża..

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.