11 lipca 2017

Strona na Facebooku

Hej!

Wczoraj w życie wcieliłam jeden z moich trochę dawnych planów, a mianowicie założenie strony na Facebooku.
Dlaczego?
Otóż chcę, aby jak najwięcej osób poznało moją działalność na tym blogu. Wiem, że poprzez Facebooka łatwiej będzie to osiągnąć. Nie będą się tam pojawiały jakieś większe posty, raczej linki do tych, które pojawią się właśnie tu. Jeśli częściej zaglądacie na Facebooka niż np. tu, koniecznie zostawcie Like'a i obserwujcie stronę, by nie umknął Wam żaden post! 😊

Kliknij na obrazek, by przejść na stronę




2 komentarze:

  1. Hej Danio! Właśnie przypomniałam sobie o challengu, do ktorego mnie nominowałaś (tak wiem, mam sklerozę...)! Mam dokladnie ZERO pomysłów, jak go wykonać. Szukałam trochę po internecie i znalazlam fajne zdjecie z Hannah Montana. xD Moge skorzystac z Twojego pomyslu o tym filmie/serialu/idk? Jesli nie, to rozumiem, ale prosze o odpowiedz. ;*
    Pozdrawiam cieplutko - Sasha Blue.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.