27 lipca 2017

Random Picture Challenge

Hej hej!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym challenge'em, do którego nominowała mnie Dominika Lightnight. Autorką jest Savannah Darkbaker.

O co chodzi?
Random Picture Challenge polega na tym, by wylosować dosłownie wszystko: konia, strój, sprzęt, a także miejsce i na końcu wybrać się na sesję w całej okazałości. W sumie robiłam kiedyś coś takiego na stronie, gdzie adminuję, ale fajnie, że challenge został także zrealizowany wśród polskich bloggerów i bardzo chętnie wezmę w nim udział ponownie!

Zaczęłam od wylosowania konia. Wszystkie moje wierzchowce trafiły na padok, po czym spośród pięciu kart z nimi wylosowałam jedną z nich. Gdy kliknęłam na wybraną wcześniej stronę, zamknęłam oczy i rozpoczęłam błądzić myszką po karcie. Zatrzymała się na moim koniu fryzyjskim o starej budowie - Darkbeauty!


Przyszedł czas na wybór zestawu. W niektórych przypadkach również losowałam karty, gdyż mam całkiem sporą garderobę. Zajęło mi to trochę czasu, a w rezultacie uzyskałam bardzo kolorowy, wielkanocno-urodzinowy strój. Czasami byłam trochę zawiedziona, ale co zrobić, jakoś przeżyję 😂
Przyznać trzeba, że wyglądam oszałamiająco!


Ostatni etap losowania - wybór miejsca! Otworzyłam szybko mapę, zamknęłam oczy i błądziłam po niej myszką. Ku mojemu zaskoczeniu, padło na okolice Toru Baronowej. Cóż, nie sądziłam, że to właśnie w tym miejscu odbędzie się moja sesja!


Przyznam, że przyzwyczaiłam się już trochę do koni z nowymi animacjami, tak więc wykonanie całkiem dobrych zdjęć na starym fryzie sprawiało mi trochę problemów. Mimo to myślę, że nie wyszło tak źle, jak się obawiałam!



Najbardziej z całego zestawu odznacza się chyba to jaskrawe ogłowie. Dodatkowo na karym koniu nie wygląda zbyt dobrze, gdybym mogła, z pewnością wybrałabym coś ciemniejszego. 😂



Czy według Was to zdjęcie wygląda, jakby ten... "klocek", kamień, był wklejony? Wydaje mi się, że jest aż zbyt realistyczny, w porównaniu z resztą zdjęcia 😂


No więc, może i mój zestaw nie był jednym z najwspanialszych, ale bawiłam się naprawdę całkiem dobrze! Jeśli się nudzicie w grze, nie macie co robić, proponuję właśnie taki sposób spędzenia czasu. Wybierzcie losowego konia, sprzęt, miejsce i ruszajcie na zdjęcia! Z pewnością się Wam spodoba!

Chcę nominować Lydię Kinglake do wykonania wyzwania. Mam nadzieję, że już niedługo zobaczę na Twoim blogu ten challenge!

Dajcie znać, czy lubicie takie challenge? Wykonywaliście je kiedyś, czy może wkrótce macie zamiar? Tak o, dla swojej własnej przyjemności. Czekam!

2 komentarze:

  1. Haha :D Te ogłowie.. Kocham to! <3 Czemu ten tor Baronowej przypomina mi wysypisko...? Wyglądasz, jakbyś wybierała się na trollowanie graczy, że jesteś noobem, tak zwanym "dzieckiem neo" :D *szept* Teraz to będzie mój ulubiony blog, razem z blogiem Melissy :D(chyba wiesz o jaką Mel chodzi.. B), jakbyś nie wiedziała, to Melissa Seahall. Sorry za błędy w jej imieniu, nie potrafię tego pisać. Chwila..O, dobrze napisałam :D)
    /Gabrielle Deertower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      W sumie Tor Baronowej też kojarzy mi się z wysypiskiem. Panuje tam nieład, wszystko wygląda, jakby było w trakcie budowy, no ale jakoś nie ma kto dokończyć tego miejsca.

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.