19 lipca 2017

Zabawa na plaży i... chińskie lampiony!

Hej!

Za nami połowa lipca, wakacje trwają w pełni. Niektórzy z nas wolą spacerować, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, a inni wolą się bawić! Dla tych, którzy nigdy nie mają dość imprez, mam rozwiązanie! Można odwiedzić Tima na Plaży Fortu Pinta, zamówić letniego, orzeźwiającego drinka, wypuścić trochę lampionów do nieba, czy popluskać się nieco na naszych niewielkich, kolorowych Dzikich Koniach Jorveskich! Choć mówię tu o grze, zawsze jest jakaś cząstka przyjemności... 😂
Ale dobrze, nie przedłużając, omówmy krótko dzisiejsze aktualizacje!


Z powyższym napisem z pewnością spotka się każdy z nas podczas wykonywania najnowszych zadań! W sumie, nie takich nowych, gdyż towarzyszą one graczom już któryś rok (trzeci...?), ale mimo to zawsze wiąże się z nimi ciekawa rozrywka. 

Na plaży Fortu Pinta mamy pomóc Tim'owi w przygotowaniach do zabawy. Choć nie przebywam tam za często w czasie wakacji, to bardzo lubię imprezę na plaży! Nie dość, że na piaszczystym parkiecie wciąż rozbrzmiewa piosenka Raptora "Hey Yo!" zamiast starej melodyjki z dyskoteki, to jeszcze nasza postać ma (moim zdaniem) lepsze kroki taneczne. Od momentu pojawienia się imprezy na plaży, zawsze wolałam tam iść potańczyć ze znajomymi, niż na pierwotną dyskotekę w FP. Hm, a co do muzyki, to fajnie by było, gdyby z głośników dały się słyszeć także inne utwory Raptora, nie sądzicie?

Co jeszcze? Wyścig! Co roku mamy możliwość przez pewien czas zdobyć dodatkowe punkty doświadczenia dla naszego konia, wykonując niedługi wyścig na plaży Fortu Pinta. Tym razem będziemy mogli cieszyć się nim do 2 sierpnia.


Wcześniej wspomniałam coś o puszczaniu lampionów. Te także dziś pojawiły się w Jorvik i, tak jak letnia impreza, na plaży w Forcie Pinta. Po wykonaniu bardzo krótkiego zadania, możemy zakupić owe lampiony u Kylie Summerbreeze, które je wykonuje. Aby wypuścić jeden z lampionów, należy udać się do odpowiednich stanowisk na plaży. Na pewno ich nie przeoczycie!

Postanowiłam poszukać trochę informacji o chińskich lampionach. Jak wiadomo, są to niewielkie, papierowe "balony", wypełnione ciepłym powietrzem. W Azji ludzie puszczają je z okazji różnych świąt lub dla zabawy. Według tamtejszych wierzeń, wypuszczane lampiony zabierają ze sobą troski i problemy, a dają szczęście i bogactwo. Jestem ciekawa, dlaczego zostały dodane do gry? Może zabiorą nasze problemy, dotyczące masy koni do trenowania, a podarują nieco Star Coins'ów? Cóż, fajnie by było, nie uważacie? 😂

Mimo wszystko pomysł bardzo mi się podoba! Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła znaleźć chwilę na SSO po zmroku i wypuścić parę lampionów. Taka pora zdecydowanie da lepszy efekt, niż jasny dzień!


Chwila, to jeszcze nie koniec! Dlaczego mówiłam na początku akurat o przejażdżce na Dzikich Koniach Jorveskich? A no dlatego, że dzisiaj zawitały do Jorvik! Jednak nie nowe modele, lecz pierwotne, niewielkie konie w trzech unikatowych maściach. Po raz pierwszy widzieliśmy je rok temu, a teraz przybyły ponownie. Wszystkie z nich można zakupić u Gery'ego Goldtooth'a, tuż przy drodze do Jodłowego Gaju. Kosztują jedynie 399 SC, a dostępne będą do 26 lipca, czyli przez okrągły tydzień.

Ja posiadam wszystkie trzy maści, które zakupiłam w zeszłym roku. Choć rzadko na nich jeżdżę, to naprawdę je uwielbiam, głównie przez ich piękne, głębokie i żywe oczy!


Jak oceniacie dzisiejszą aktualizację? Według mnie, choć nie była bardzo duża, to jestem z niej zadowolona. Gracze uzyskali kolejną szansę na zakup Jorveskich Dzikusów, co z pewnością niejednego ucieszy. Lampiony należą do mojej ulubionej, dziś dodanej rzeczy, jednak zabawą u Tim'a na plaży również nie pogardzę!

A jakie jest Wasze zdanie na temat aktualizacji? Skusiliście się na jednego z kolorowych przybyszy? Czekam na Wasze opinie!


3 komentarze:

  1. Uuu, supi aktualizacja B))
    Jednak ja z możliwości kupienia koni jorweskich raczej nie skorzystam XD (tak to jest, jak w stajni kisi ci się ponad 40 koni *cri*)
    Ja tylko mam nadzieję, że te lampiony w nocy będą wyglądać chociaż podobnie jak na stronie sso - wtedy by były super zdjęcia B))

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.