14 października 2015

Aktualizacje 14.10.2015.

Heeej ♥

Dziś 14 października, czyli Święto Edukacji Narodowej,
potocznie Dzień Nauczyciela :)
Byliście dzisiaj w szkole?
Ja niestety tak :/
Na szczęście nie miałam lekcji, była tylko akademia,
a wcześniej oglądaliśmy z panią w klasie
Igrzyska Śmierci :]
Kto by pomyślał, że moja wychowawczyni, która uczy historii
i ma około 50 lat uwielbia oglądać Igrzyska Śmierci
i ma aż trzy płyty? xD
Heh, fajnie było ;P

Oki, ale dzisiaj jest także środa,
czy aktualizacje! :D

Dodali:
  • Nowe zadania w Moorland: kim jest Mandy?

Aby mieć dostęp do tego zadania musisz być Star Rider, a także ukończyć zadanie z próbą nowego toru Bobcat.
  • Nowe ubrania w Jorvik City Plaza
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ w Forcie Pinta
  • Nowa aplikacja na pulpit! :D
Chyba każdy z niecierpliwością na nią czekał :D Nie miałam pojęcia, że akurat dzisiaj ją dodadzą. Ale w końcu SSO lubi nas zaskakiwać! ;D W dodatku, przy pierwszym zalogowaniu się przez nową aplikację otrzymamy 200 SC :D



I jak się Wam podoba? :D
Mi bardzo, jest ślicznie ^^
Pewnie już zauważyliście, jak wygląda strona SSO
po wpisaniu jej adresu w przeglądarce, prawda...? :)


Do Halloween jeszcze dwa tygodnie,
jednak widać, że zespół Star Stable nie może się już go doczekać :P
Zostało nawet zmienione zdjęcie w tle na Fb
na to widoczne na stronie :)
Coś czuję, że na tegoroczne Halloween SSO szykują
coś naprawdę wielkiego :D

Ok, ja Was niestety zostawiam i lecę na SSO
zająć się konisiami
i zrobić wszystkie obowiązki :)

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.