6 października 2015

Kilka spraw :)

Cześć ♥

Na początku chcę Was poinformować, 
że możliwe post o aktualizacjach będzie dopiero w czwartek,
ponieważ mam jutro dyskotekę szkolną
aż do 20:00,
potem będę musiała się trochę pouczyć na sprawdzian z Niemca
i nie wiem, czy będę miała w ogóle
czas, siłę i ochotę, aby wejść na SSO i bloga :/

Ok, więc dzisiaj trzy sprawy :)

1.
Dzisiaj udało mi się wbić 15 lvl Spencerowi ♥
Jak zrobiłam urodzinowy wyścig brakowało mi jeszcze troszkę,
więc zrobiłam jeszcze 3 wyścigi w JG
i mi się udało :D

2.
Skoro dzisiaj dostaliśmy cały komplet stroju i sprzętu urodzinowego
postanowiłam, że zrobię zdjęcie wyposażenia
z 3 i 4 urodzin SSO :)

Na wcześniejszych urodzinach mnie nie było, 
a na 2 urodziny był bardzo śliczny strój :/
Trudno :P


3.
Dzisiaj ja, Ann i Sareł miałyśmy wybrać się na przejażdżkę po DUD.
Niestety Ann wywaliło z gry i już nie weszła,
więc ja i Sareł postanowiłyśmy poszukać znalezisk :)
Oto kilka zdjęć ^-^







Dzięki Sareł za...
no, za bycie...? xP

Ok, ja lecę,
dobranoc wszystkim! ;3

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.